Clarus Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Noen som har blitt konvertert eller kjenner noen som er på vei til det? Denne sammensvergelsen må gå dypere en noen har ant. Bra Siv advarte meg siden jeg falt helt for det med busken som brant helt til jeg skjønte at jeg ble snikislamisert offtentlig foran alle. Har riktignok starta å falle i retning Mekka når jeg tryner i fylla men vet ikke om det telles... Hva sier det om Jensens tro på det norske folk at vi går fra tomme kirker til overfylte moskeer med endetarmen til mannen foran noen cm fra nesa på et språk jeg og ingen jeg kjenner som ikke har det som 1. språk kan? Nå vil jeg at all religion skal dø ut så jeg håper dritten blir glemt med bibelen og alle andre bøker som har gitt muligheten til å herske over menneske på latterlig grunnlag så dette er ikke for å støtte opp om Islam men når skal dette skje egentlig? Trur ikke jeg har noen kjente som har blitt mer religiøse siden da hun starta med oppspinnet. Noen som har sett tendenser, glimt av realisme eller annet som jeg ikke har fått med meg? PS: Siv "Hvis jeg kommer i regjering skal Mullah ut av landet pinnen 30 dager" Programleder: Hvordan kan du gjøre det uten å bryte internasjonale lover? Siv: "Det finnes muligheter. Stol på meg så skal dere se" Nå har jeg ikke stolt på henne men det virker som at Kyrkseterøyra var så langt han kom. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Det største hinder for en realistisk vurdering ev "snik-islamisering" er å tro at Taqiyya og Kitman kun praktiseres i hht. Koranen. Taqiyya og Kitman benyttes for å fremme Islam. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Det største hinder for en realistisk vurdering ev "snik-islamisering" er å tro at Taqiyya og Kitman kun praktiseres i hht. Koranen. Taqiyya og Kitman benyttes for å fremme Islam. Bra du nevnte det i siste linje for det var gresk (les. Arabisk) for meg. Men hun mente at norske borgere ville få et økende press til å slutte seg til en religion som synker kraftig i popularitet blant egne som samtlige religioner unntatt sånne fansy nye greier som jeg ikke har blitt snikkonvertert til å lære noe spess om... Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 -Noen som har blitt konvertert eller kjenner noen som er på vei til det? Nope. -Denne sammensvergelsen må gå dypere en noen har ant. Meget dypt. Veldig konspirasjon. WOW. -Bra Siv advarte meg siden jeg falt helt for det med busken som brant helt til jeg skjønte at jeg ble snikislamisert offtentlig foran alle. Godt jobba Siv. -Har riktignok starta å falle i retning Mekka når jeg tryner i fylla men vet ikke om det telles... Vet ikke hvorfor vi andre skal bry oss om det telles eller ikke, religiøse tvangstanker kommer fra et individ så det kan telles for individet men ikke noen andre. -Hva sier det om Jensens tro på det norske folk at vi går fra tomme kirker til overfylte moskeer med endetarmen til mannen foran noen cm fra nesa på et språk jeg og ingen jeg kjenner som ikke har det som 1. språk kan? Vet ikke. -Nå vil jeg at all religion skal dø ut så jeg håper dritten blir glemt med bibelen og alle andre bøker som har gitt muligheten til å herske over menneske på latterlig grunnlag så dette er ikke for å støtte opp om Islam men når skal dette skje egentlig? Helt enig, men det omfatter alle destruktive ideologier, ikke kun religion, og ikke alle religioner. -Noen som har sett tendenser, glimt av realisme eller annet som jeg ikke har fått med meg? De fleste om ikke samtlige. Garantert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Vet ikke om det teller, men merker at jeg oftere finner meg selv sittende å lese sufisk poesi .. “Study me as much as you like, you will not know me, for I differ in a hundred ways from what you see me to be. Put yourself behind my eyes and see me as I see myself, for I have chosen to dwell in a place you cannot see.” ― Rumi Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Teller det å like sterkere og sterkere kebab etter hvert som man blir vant til det? For i så fall blir jeg snikislamisert...islamifisert... snikisert? Se, jeg mister morsmålet mitt også! Endret 25. mai 2016 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Nå vil jeg at all religion skal dø ut så jeg håper dritten blir glemt med bibelen og alle andre bøker som har gitt muligheten til å herske over menneske på latterlig grunnlag så dette er ikke for å støtte opp om Islam men når skal dette skje egentlig? Trur ikke jeg har noen kjente som har blitt mer religiøse siden da hun starta med oppspinnet. Sorry kompis, men religion kommer ikke til å dø ut. Er dog enig i at Islam bare er oppspinn. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Endret 25. mai 2016 av Aiven 4 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Snikislamisering og islamofobi er to ord jeg håper media gravlegger snart da de bokstavelig talt tabloidiserer den viktige debatten. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 De må gjerne begrave "fremmedfiendtlig" i samme hullet. 4 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Er det? Denne kjenner sikkert de fleste eller har sett. Ved å fokusere på irrasjonell frykt får du folk som egentlig er opptatt av frihet ned til nivået kun slått av mat og søvn. Et eksempel er USA og andre enten bevist eller ikke fokuserer på terrorfare i Vesten for å få fokus bort fra langt farligere og viktigere interne problemer. Etter tidenes største terrorangrep har det vel knapt tatt livet av 1000 personer i Vesten? (Er vel det som blir drept av skyteepisoder på en uke i USA). Har noen forsøkt å kapre et fly siden? Til tross for det må jeg stadig vente i en evighet på security på et fly fra Tenerife til Norge der man blir fratatt en neglsaks eller morsmelk for så å kunne kjøpe to flasker med vodka som blir sylskarpe nærkontaktvåpen når de knuses. Dette er så klart mye for å skape en trygghetsfølelse da flykapring er nesten ikke-eksisterende og at flyet styrter er sykt mye farligere som igjen er totalt usannsynlig. Hadde signa en "Reiser på eget ansvar" ganske fort i dag men jeg trudde faktisk dette var en nødvendighet lenge og gjorde sikkert at jeg ville følt meg enda tryggere hadde jeg da vært en av de som ikke tar sannsynlighetsberegning i vurderinga. Vil man kapre et fly er det neppe så jævla vanskelig. I USA er det ikke muslimer som står for skyteepisode i kinoer og skoler og man hører ikke noe om det selv om de kan kjøpe seg hver sin Gatling-gun i visse stater å bokstavelig talt skape en hær. All logikk med at ingen Muslim har gjort noe som helst internt i USA og at 11% av de støtter Trump(!) sier vel sitt om reell fare ift oppmerksomhet.. Problemet med å ikke gjøre dette ser man i Norge og andre steder som ikke prøver å skape angst at man får masse klaging og fokus på lokal innenriks som gjør jobben til de som styrer både vanskeligere og mindre profitabel for de som betaler for kampanjen. I Norge fokuserer kun FRP på å skape frykt som jeg har fått med meg å folk sutrer over stort sett alt. Det kan jeg leve med. Opplys folk på en nøytral og objektiv måte i steden for å skape en saueflokk. Endret 26. mai 2016 av Clarus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Utover at en patriark er forebeholdt kirken og har fint lite med Islam å gjøre da Men tar poenget, syntes de fleste er alt for inkonsekvente når det kommer til moral og menneskerettigheter, man opererer gjerne med en moralkodeks for de religiøse og en for oss andre. Aldri skjønt hvorfor religiøse så lett får frikort her, de kommer seg foreløpig unna med ting jeg hadde/burde ha blitt tvangsinnlagt for... foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Utover at en patriark er forebeholdt kirken og har fint lite med Islam å gjøre da Men tar poenget, syntes de fleste er alt for inkonsekvente når det kommer til moral og menneskerettigheter, man opererer gjerne med en moralkodeks for de religiøse og en for oss andre. Aldri skjønt hvorfor religiøse så lett får frikort her, de kommer seg foreløpig unna med ting jeg hadde/burde ha blitt tvangsinnlagt for... foreløpig. Trolig samme grunn som andre unntak i reglemang når det kommer til mennesker med et eller flere handikap. Dyslektikere får bruke PC på prøver, fysisk handikappede får parkere nærmere butikkene, multihandikapede er fritatt fra alt moralsk ansvar, religiøse blir gitt pengestøtte siden de tror på spøkelser.. Neida, men det går riktig vei iallefall.. - Kirken får minst 300 millioner mer i året enn det som står i statsbudsjettet. Staten har i årtier gitt Den norske kirke en usynlig millionstøtte. Hvert år bevilger Stortinget penger til Den norske kirke. Men utover kirkepostene i statsbudsjettet mottar Den norske kirke flere naturalytelser. Konkret handler det om ytelser som pensjon, feriepenger, advokathjelp, regnskapsføring, forsikringer. For eksempel har Kirkerådet, kirkens sentralledelse, i dag tilgang på regjeringsadvokaten uten å måtte betale. Neste år må kirken ut og kjøpe advokattjenester på privatmarkedet. I dag leverer Direktoratet for økonomistyring regnskapstjenester til kirken. Neste år må kirken kjøpe disse tjenestene. http://www.vl.no/nyhet/kirken-far-minst-300-millioner-mer-i-aret-enn-det-som-star-i-statsbudsjettet-1.701122 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nå har jeg ikke stolt på henne men det virker som at Kyrkseterøyra var så langt han kom. Der ble han vel snikavislamisert av Sylvi Listhaug? Syns igrunnen man burde ta dette problemet med den statlige snikavislamiseringen mer alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Utover at en patriark er forebeholdt kirken og har fint lite med Islam å gjøre da Men tar poenget, syntes de fleste er alt for inkonsekvente når det kommer til moral og menneskerettigheter, man opererer gjerne med en moralkodeks for de religiøse og en for oss andre. Aldri skjønt hvorfor religiøse så lett får frikort her, de kommer seg foreløpig unna med ting jeg hadde/burde ha blitt tvangsinnlagt for... foreløpig. Trolig samme grunn som andre unntak i reglemang når det kommer til mennesker med et eller flere handikap. Dyslektikere får bruke PC på prøver, fysisk handikappede får parkere nærmere butikkene, multihandikapede er fritatt fra alt moralsk ansvar, religiøse blir gitt pengestøtte siden de tror på spøkelser.. Neida, men det går riktig vei iallefall.. - Kirken får minst 300 millioner mer i året enn det som står i statsbudsjettet. Staten har i årtier gitt Den norske kirke en usynlig millionstøtte. Hvert år bevilger Stortinget penger til Den norske kirke. Men utover kirkepostene i statsbudsjettet mottar Den norske kirke flere naturalytelser. Konkret handler det om ytelser som pensjon, feriepenger, advokathjelp, regnskapsføring, forsikringer. For eksempel har Kirkerådet, kirkens sentralledelse, i dag tilgang på regjeringsadvokaten uten å måtte betale. Neste år må kirken ut og kjøpe advokattjenester på privatmarkedet. I dag leverer Direktoratet for økonomistyring regnskapstjenester til kirken. Neste år må kirken kjøpe disse tjenestene. http://www.vl.no/nyhet/kirken-far-minst-300-millioner-mer-i-aret-enn-det-som-star-i-statsbudsjettet-1.701122 Jaggu, se her ja har presteskapet veltet seg i naturalytelser, både i form av skjulte statstøtter og enda mer skjulte altergutter... hehe. Dette er jo tross alt penger noen har jobbet for og betalt inn i form av skatt som har blitt overført i skjul til kirken, ganske alvorlig egentlig når kirken har blitt smugprioritert foran andre tros- og livssynssamfunn. Godt det blir bråstopp på praksisen til neste år da om ikke annet, tyder vel som du sier på at det går med museskritt riktig vei dette her. Endret 26. mai 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Jasså. Du får nesten bare undskylde at jeg baserer mitt forhold til islamsk likestilling på det mine muslimske venninner sier – og ikke på medienes dramaqueens og såpekokere, samt «islamkritiske» runkesirkler på nett. Det kan anbefaler faktisk. Endret 26. mai 2016 av Aiven Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger. Er det? Denne kjenner sikkert de fleste eller har sett. Ved å fokusere på irrasjonell frykt får du folk som egentlig er opptatt av frihet ned til nivået kun slått av mat og søvn. Et eksempel er USA og andre enten bevist eller ikke fokuserer på terrorfare i Vesten for å få fokus bort fra langt farligere og viktigere interne problemer. Etter tidenes største terrorangrep har det vel knapt tatt livet av 1000 personer i Vesten? (Er vel det som blir drept av skyteepisoder på en uke i USA). Har noen forsøkt å kapre et fly siden? Til tross for det må jeg stadig vente i en evighet på security på et fly fra Tenerife til Norge der man blir fratatt en neglsaks eller morsmelk for så å kunne kjøpe to flasker med vodka som blir sylskarpe nærkontaktvåpen når de knuses. Dette er så klart mye for å skape en trygghetsfølelse da flykapring er nesten ikke-eksisterende og at flyet styrter er sykt mye farligere som igjen er totalt usannsynlig. Hadde signa en "Reiser på eget ansvar" ganske fort i dag men jeg trudde faktisk dette var en nødvendighet lenge og gjorde sikkert at jeg ville følt meg enda tryggere hadde jeg da vært en av de som ikke tar sannsynlighetsberegning i vurderinga. Vil man kapre et fly er det neppe så jævla vanskelig. I USA er det ikke muslimer som står for skyteepisode i kinoer og skoler og man hører ikke noe om det selv om de kan kjøpe seg hver sin Gatling-gun i visse stater å bokstavelig talt skape en hær. All logikk med at ingen Muslim har gjort noe som helst internt i USA og at 11% av de støtter Trump(!) sier vel sitt om reell fare ift oppmerksomhet.. Problemet med å ikke gjøre dette ser man i Norge og andre steder som ikke prøver å skape angst at man får masse klaging og fokus på lokal innenriks som gjør jobben til de som styrer både vanskeligere og mindre profitabel for de som betaler for kampanjen. I Norge fokuserer kun FRP på å skape frykt som jeg har fått med meg å folk sutrer over stort sett alt. Det kan jeg leve med. Opplys folk på en nøytral og objektiv måte i steden for å skape en saueflokk. Kan ikke se noen motsetninger mellom det jeg skrev og det du skriver, men det var kanskje ikke meninga? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Utover at en patriark er forebeholdt kirken og har fint lite med Islam å gjøre da Men tar poenget, syntes de fleste er alt for inkonsekvente når det kommer til moral og menneskerettigheter, man opererer gjerne med en moralkodeks for de religiøse og en for oss andre. Aldri skjønt hvorfor religiøse så lett får frikort her, de kommer seg foreløpig unna med ting jeg hadde/burde ha blitt tvangsinnlagt for... foreløpig. For noe tull. Norges lover gjelder for alle. Det som i regelen kritiseres er dårlig og uinformert kritikk. Denne er det desverre altfor mye av, mildt sagt. Endret 26. mai 2016 av Aiven Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nei norges lover er ikke lik for alle, kirkeklokker er f.eks fritatt fra lover om støy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå