baahh Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) heeelllooooooooo...... For de som har MSI K7N2G-L (eller kanskje alle MSI-hovedkort) må de sjekke oppdateringen på BIOSen deres, pga Det er en feil som gjør at BIOSen leser av feil tempraturer... Denne linken er kun for MSI K7N2G-L last ned RIKTIG update for DITT hovedkort.. [url="http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=393&NAME=MS-6570"]http://www.msi.com.tw/program/support/bios...93&NAME=MS-6570[/url] ---- VÆR FORSIKTIG NÅR DU "FLASHER (OPPDATERER)" BIOS'en, GJØRES DET FEIL SLITER DU BIGTIME!! IKKE GJØR DET OM DU IKKE HAR PEIJL PÅ HVA DU DRIVER MED ------- (ikke spør meg hvordan det gjøres, jeg vet ikke) ps det snør GOD JUL ALLE SAMMEN!! :-) Endret 23. november 2003 av baahh Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 dette vet sikert de fleste somhar dette hk, fint at du kommer med info om dette, men "---VIKTIG--- FEIL I BIOS" er høyst unødvendig. "god jul" lenge til tha JUL, (oprettes sikkert utallige "god jul" poster rundt tidspunktet) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dette kan også ligge i avleser programmet så sjekk dette (vet at asuspcprobe har hatt ptoblemer med dette) Dessuten er det ikke noe poeng å anefale flashing, andre kan ha en bios der dette virker. Og enkelte trenger ikke å vite tempen hele tiden men takk for info Lenke til kommentar
baahh Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 dette vet sikert de fleste somhar dette hk, fint at du kommer med info om dette, men "---VIKTIG--- FEIL I BIOS" er høyst unødvendig. "god jul" lenge til tha JUL, (oprettes sikkert utallige "god jul" poster rundt tidspunktet) er ikke så ---viktig nå lengere---- Lenke til kommentar
baahh Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Dette kan også ligge i avleser programmet så sjekk dette (vet at asuspcprobe har hatt ptoblemer med dette) Dessuten er det ikke noe poeng å anefale flashing, andre kan ha en bios der dette virker. Og enkelte trenger ikke å vite tempen hele tiden men takk for info hmm, anbefalte vel ikke flashing, bare sa at folk må være forsiktige når det gjøres så dem ikke mister alt.. Lenke til kommentar
baahh Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 dette vet sikert de fleste somhar dette hk, fint at du kommer med info om dette, men "---VIKTIG--- FEIL I BIOS" er høyst unødvendig. "god jul" lenge til tha JUL, (oprettes sikkert utallige "god jul" poster rundt tidspunktet) og gjorde det liksom noe om folk hilser "god jul" i "dette" tidspunktet?? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 ikke helt uvanlig med msi. Jeg vil ikke stole på den selv etter bios updaten, selv har jeg K7N2-ILSR, som i praksis er samme kortet. Jeg har installert Pc-Alert, Msi Core-Center, og aida, og alle viser forskjellig temp. Pc-Alert viser rundt 45, Aida viser ca 50 og Core Center viser 35-40. Etter å ha målt temp på kjøleribben til 35 grader så velger jeg å utelukke 50 grader som Aida viser. Bios viser for øvrig ca 40-50, det er den mest ustabile av de. Lenke til kommentar
baahh Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 ikke helt uvanlig med msi. Jeg vil ikke stole på den selv etter bios updaten, selv har jeg K7N2-ILSR, som i praksis er samme kortet.Jeg har installert Pc-Alert, Msi Core-Center, og aida, og alle viser forskjellig temp. Pc-Alert viser rundt 45, Aida viser ca 50 og Core Center viser 35-40. Etter å ha målt temp på kjøleribben til 35 grader så velger jeg å utelukke 50 grader som Aida viser. Bios viser for øvrig ca 40-50, det er den mest ustabile av de. ja du, mener å ha lest noe om at du ikke må kjøre pc alert og core center samtidig, kan ha noe med saken å gjøre... er ikke 100% sikker men det er verdt å teste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå