Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Markedsføring og ledelse 2 - eksamen våren 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare legge til at: læreren vår var ganske sikker på at det kom en oppgave om å hvordan vi skulle nå ut til ungdommen med dette produktet. Siden det blir presisert i oppgaven at ungdom ikke bruker elsykkelen noe videre.

 

Tenkte det samme! 

Lenke til kommentar

Tror dere det er behov for å ta i bruk selvkostkalkyle og bidragskalkyle?

 

Og er det noen som kan forklare enkelt å greit hva jeg må gjøre dersom vi får spørsmål om en kampanjeplan? Dette er nemlig et av de temaene læreren aldri fikk gå så nøye igjennom, og jeg ser flere tror det er en mulighet for at det kan dukke opp.

Lenke til kommentar

 

Vil bare legge til at: læreren vår var ganske sikker på at det kom en oppgave om å hvordan vi skulle nå ut til ungdommen med dette produktet. Siden det blir presisert i oppgaven at ungdom ikke bruker elsykkelen noe videre.

 

Tenkte det samme! 

 

 

Noen som har noen gode ideer? Dette kommer vel under merkevarebygging..?

Lenke til kommentar

 

 

Vil bare legge til at: læreren vår var ganske sikker på at det kom en oppgave om å hvordan vi skulle nå ut til ungdommen med dette produktet. Siden det blir presisert i oppgaven at ungdom ikke bruker elsykkelen noe videre.

 

Tenkte det samme! 

 

 

Noen som har noen gode ideer? Dette kommer vel under merkevarebygging..?

 

 

Kan vell være noe innen kommunikasjonstrategier? Hvilket mediemiks vi ville anbefalt bedriften å bruke for å nå ut til ungdommene? 

Lenke til kommentar

 

 

 

Vil bare legge til at: læreren vår var ganske sikker på at det kom en oppgave om å hvordan vi skulle nå ut til ungdommen med dette produktet. Siden det blir presisert i oppgaven at ungdom ikke bruker elsykkelen noe videre.

 

Tenkte det samme! 

 

 

Noen som har noen gode ideer? Dette kommer vel under merkevarebygging..?

 

 

Kan vell være noe innen kommunikasjonstrategier? Hvilket mediemiks vi ville anbefalt bedriften å bruke for å nå ut til ungdommene? 

 

Er enig med læreren dins teori. Tror det kan komme i en oppgave med kommunikasjonsstrategi, med posisjonering og transformativ appell som viktig markedskommunikasjon. Lurt å få med seg at sykkelkulturen i norge er ekstremt treningsorientert, og at dette kan skygge over bildet av at sykkelen også er (og kan være enda mer mtp el-sykkel) et fremragende fremkomstmiddel. Spesielt med den nye miljøbevissthet-trenden, og bilfri by.

Lenke til kommentar

Det er nå snart ferdig en forberedelsesdel med sammendrag og notater til alle konkurransemidlene og andre viktige linker og punkter. Går til høystbydende

Vippser 100,- du har ikke vondt av å dele til litt flere vell ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...