Gå til innhold

Wrc 3 eller Collin 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe et av de + ratt men Vet ikke hvem jeg skal velge. :shrug: Noen som har prøvd de? Og har noen råd/tips. kom gjerne med hva du liker/ ikke liker med de.

Jeg mener at wrc 3 må være bedre.. Norsk tale å greier :-) cllin 4 kan du bare kjøre ford som Cllin Mcgrae kjører til vanlig, mens på Wrc3 kan du kjøre Subaru,ford+++ meed ekte sjåfører eller deg selv :D Så er det ekte baner!!

Lenke til kommentar
Jeg mener at wrc 3 må være bedre.. Norsk tale å greier  cllin 4 kan du bare kjøre ford som Cllin Mcgrae kjører til vanlig, mens på Wrc3 kan du kjøre Subaru,ford+++ meed ekte sjåfører eller deg selv  Så er det ekte baner!!

Um.. er du litt etter du eller?

1. McRae kjørær no citroen.

2. i cmr 4 kan man kjøra peguått, mitsu, subaru, citroen og ford, i mesterskap.

+ diversje 1.6 liters biler + shwære 600 hk gruppe b biler.

Men hva er du etter? Jeg synes personlig at CMR 4 er for enkelt, men bil fysikken er genial.

I WRC 3 har de andre mye bedre tider, og banene er lengre og flere. Men bilfysikken er ikke spess realistisk.

Men igjen, er du rally nyegynner ville jeg a kjøpt meg CMR 4.

For det tar en stund å lære seg.

Lenke til kommentar
I WRC 3 har de andre mye bedre tider, og banene er lengre og flere.

De andre? mener du da online? kommer nok ikke til å spille online. Burde kanskje skrevet det men det er til PS2.

Ellers høres det ut som WRC3 har noe høyere status. Har selv WRC. Ble ikke imponert over det.. Synst det ble altfor enkelt. Bilen var satt opp bra nok til å vinne alle fartsprøver på samtlige vansklighetsgrader. å da blir det litt kjipt. Det var heller ikke spess heftig å kjøre der. :roll:

Savner Collin 2. :woot: det var godspillet! Særlig multplayer delen på en pc. Der man kjørte etterverandre. Er det mulighet for noe lingnede til Ps2? ikke spiltscreen. Det går ikke ann å spille rally uten noter.

Lenke til kommentar

Det er veldig stor forskjell på WRC og WRC 3 altså. Spillet ble ekstremt mye bedre i WRC 2 Extreme. Er ikke fullt så mye som skiller 3ern fra 2ern men jeg synes allikevel det er en del bedre. Trodde det skulle bli ganske harry med norsk kartleser, men det var faktisk ganske tøft. Lett å få med seg alt han sier.

Lenke til kommentar
De andre? mener du da online? kommer nok ikke til å spille online. Burde kanskje skrevet det men det er til PS2.

Ellers høres det ut som WRC3 har noe høyere status. Har selv WRC. Ble ikke imponert over det.. Synst det ble altfor enkelt. Bilen var satt opp bra nok til å vinne alle fartsprøver på samtlige vansklighetsgrader. å da blir det litt kjipt. Det var heller ikke spess heftig å kjøre der. 

Savner Collin 2.  det var godspillet! Særlig multplayer delen på en pc. Der man kjørte etterverandre. Er det mulighet for noe lingnede til Ps2? ikke spiltscreen. Det går ikke ann å spille rally uten noter.

De andre mente jeg med at cpu folka, jeg blir slått neddi grøfta av dem i WRC 3(kansje fordi at jeg kjører evo 1 på expert da). Og i CMR 4 vinner jeg rundt 6-7 av åtte rællyer per sesong... get the point?

Ja du har fullt rett i at WRC 1 SUGDE!!! jeg ble extremt skuffa, jeg vant 13 av 14 rællyer på min første sesong på normal. pluss at bilene opførte seg som punkterte go carter.

Du har også rett i at Colin 2 er det beste rælly spellet noensinne. Jeg gruste broren min gang på gang. Splitscreen er kjekt for litt kort morro da. men alternative er mest morro.

Det beste med CMR 2 vart nok at det ble alderi enkelt... Expert vart SINNSYKT vanskelig, ble litt enklere hvis jeg kjørte lancia da.. men fortsatt vanskelig.

Wrc 3 er MYE MYE MYE bedre en wrc 1.

Lenke til kommentar

ok. Det hørest bra ut det! Men kunne tenkt meg å høre noen som har noe å si om Cmr4 og.. Spesielt om det har den multiplayer modusen der man kjører etterhverandre. gjerne optil 4-5 i slengen.. Har noen kompiser som jeg må få jekka ned noen hakk :nice:

Lenke til kommentar

Kan si noe om CMR 4 jeg.

Man kan kjøra 4 stk i alternate mode, altså etter hverandre, både championship, rally og single stage.

Hvis du bare skal spelle med venner så anbefaller jeg CMR 4, men i single player synes jeg derrimot at det blir for enkelt.

Der er wrc 3 best.

Fysikk og skade modellen i cmr 4 er OVERLEGEN! wrc 3 hakke sjangs på det feltet.

Holder det?

Lenke til kommentar

En ting som er viktig å legge ned i CMR4 er at når man kjører Advanced modus som man må gjennom for å unlocke biler kan et virkerlig krasj bli rimlig katastrofalt! å miste dekke 1/4 ut på etappen er ikke gunstig for noen!

Vet ikke hvordan det er for WRC3 der, tenkt til å få prøvd det en gang!

Også var det moro med upgradesene!

Fler spiller modusene var HELT rå! Knuste noen kammerater,og ble knust før Norge Spania kampen! Helt klart den kveldens høydepunkt! PILS og CMR4 er sjef!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg mener at wrc 3 må være bedre.. Norsk tale å greier  cllin 4 kan du bare kjøre ford som Cllin Mcgrae kjører til vanlig, mens på Wrc3 kan du kjøre Subaru,ford+++ meed ekte sjåfører eller deg selv  Så er det ekte baner!!

Um.. er du litt etter du eller?

1. McRae kjørær no citroen.

2. i cmr 4 kan man kjøra peguått, mitsu, subaru, citroen og ford, i mesterskap.

+ diversje 1.6 liters biler + shwære 600 hk gruppe b biler.

Men hva er du etter? Jeg synes personlig at CMR 4 er for enkelt, men bil fysikken er genial.

I WRC 3 har de andre mye bedre tider, og banene er lengre og flere. Men bilfysikken er ikke spess realistisk.

Men igjen, er du rally nyegynner ville jeg a kjøpt meg CMR 4.

For det tar en stund å lære seg.

I Colin4 kan man kjøre alle bilene man har å velge mellom i championship mode..dessuten er Colin4 milevis langt framfor WRC3 både når det gjelder kjørefølelse, kontroll og fysikk. Eneste fordelen med WRC3 er gode baner og at det er det offisielle WRC spillet, ellers er CMR4 overlegen på alle måter, IMO.

Mvh

Raimo

Lenke til kommentar
Colin4 kan man kjøre alle bilene man har å velge mellom i championship mode..dessuten er Colin4 milevis langt framfor WRC3 både når det gjelder kjørefølelse, kontroll og fysikk. Eneste fordelen med WRC3 er gode baner og at det er det offisielle WRC spillet, ellers er CMR4 overlegen på alle måter, IMO.

Mvh

Raimo

Synes ikke du CMR 4 er litt for enkelt a? Synes AI er elendig... Og ja jeg speller på expert. Derfor speller jeg WRC 3 istedenfor... mye vanskleigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...