DeSomVettDeVett Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 For 8 måneder siden fikk Kanye West mangen millioner mennesker til å heve øynene, le og lure på om han var seriøs under hans fjorårets VMAs tale etter å ha fått en pris når han helt plutselig sa at han ville stille som president i 2020. Men det var vanskelig å tro om han meinte alvor for han sa han hvar high før han gikk opp å holdt tale. Men han skal ha sakt i flere inntervjuer at han er seriøs. Hvordan tror dere han hadde vært som president? 1 Lenke til kommentar
Adrian Hansen Kirkhus Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Han hadde vært en fantastisk smilende president med tanken på at han smilen og er en glad gutt Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Viss Trump blir president, kvifor ikkje Kanye West? The American Dream går vel ut på at absolutt alle kan bli president so lenge ein har millarder av dollar tilgjengelig og eit gigantisk PR-apparat i ryggen. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Trump kommer (forhåpentligvis) til å sitte til 2024. Jeg tror ikke Kanye West, slik jeg kjenner han gjennom media og sangtekster, egner seg som leder for 320 millioner mennesker. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Men det gjør Trump? Ja det mener jeg i aller høyeste grad. Men så er ikke jeg en gjennomsnittlig degenerert livredd feminisert nordmann hjernevasket av norsk media heller da. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Men det gjør Trump? Ja det mener jeg i aller høyeste grad. Men så er ikke jeg en gjennomsnittlig degenerert livredd feminisert nordmann hjernevasket av norsk media heller da. Så å la seg som nordmann hjernevaske av amerikansk media og Trump er altså mer imponerende mener du? 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Mr. West som president og Kim som First Lady? Hmmm, det hadde vært noe det. Jaja, West kan umulig være verre enn Cruz, og han har defintivt mer sjarme enn Clinton. Men om han er egnet til den rollen er en annen sak. Har forresten vært flere presidenter med rare yrker og karrièrer opp gjennom tidene. Jeg tror Trump gjør det såpass bra som han gjør det fordi endel folk begynner å bli lei av politikere som sier og lover mye uten å gjøre særlig i etterkant. Rett og slett et friskt pust i den generelt kjedelige politikken. Endret 25. mai 2016 av newman221 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 For 8 måneder siden fikk Kanye West mangen millioner mennesker til å heve øynene, le og lure på om han var seriøs under hans fjorårets VMAs tale etter å ha fått en pris når han helt plutselig sa at han ville stille som president i 2020. Men det var vanskelig å tro om han meinte alvor for han sa han hvar high før han gikk opp å holdt tale. Men han skal ha sakt i flere inntervjuer at han er seriøs. Hvordan tror dere han hadde vært som president? Må være på seg selv det da, han er jo på en tilsynelatende stor egotripp. Klarer heller ikke helt å se narsissistiske Kim som førstedame med naken selfies i øst og ..west. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå