Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Stolper bort og stolper ned Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 I slike tilfeller gjelder det å treffe med lys, vinkel og utsnitt, og det har du sannelig gjort her. Fin-fin serie med en liten forkjærlighet for V2 med den enkleste og reneste komp. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Synes absolutt du fikk til noe interessant her. Enkle bilder, men stilig komponert. V2 ble jo stilig, men lurer faktisk på om jeg skal ta siste versjonen her allikevel... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Virkelig flott serie, faller for V2 med sin stramme enkle og stilige komposisjon. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Enkelt og stilrent ... her velger jeg V3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Masse stolper i variasjoner, jeg går for v3 som jeg synes mest om . Likevel burde det vært prøvd å beskjære bort stolpen til venstre , Jeg synes den ikke passer uten det mørke feltet nede og det blir mer åpenhet til venstre uten den . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Masse stolper i variasjoner, jeg går for v3 som jeg synes mest om . Likevel burde det vært prøvd å beskjære bort stolpen til venstre , Jeg synes den ikke passer uten det mørke feltet nede og det blir mer åpenhet til venstre uten den . Mvh Alec Hvis den helhvite stolpen skjæres vekk så faller poenget med postkassa bort også og da ramler antagelig hele komposisjonen for det er følelsen av en oval i starten som skaper rom. Uten det blir det hele mye tammere. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Synes faktisk version 2 blev spændende..det skaber en god dybde her...rammen ja dem er jeg jo ikke altid lige vild med..men jeg synes det fungere til dette motiv vh Suss Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Svært gode komposisjoner, Roar. Skulle gjerne sett disse uten ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg