Pantheon Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Har 2 kandidater som er aktuelle; Pioneer DVR-5100H-S Kiss DP-558 Pioneer har DVD brenner, mens Kiss har mulighet for DivX, Xvid, osv... Pioneer'en koster vel omtrent 9kkr i butikken, men jeg har mulighet til å få den for innkjøpspris, mens Kiss koster rundt 4500,- Begge spillerene har altså innebygget harddisk på 80GB, og har TV-tuner slik at man kan recorde rett fra TV'en. Kiss har også en unike funksjonen at den har nettverkskort innebygget, og man kan koble den rett til PC'en. Digg. Spørsmålet er da hvilken jeg skal gå for. Har mest lyst på Kiss pga. av DivX, nettverksmuligheter, osv... Men jeg har lest mye dritt om Kiss, dårlig avspillingskvalitet på DVD, dårlig kvalitet generelt, dårlig firmware og altfor sjelden oppdatering av firmware. Pioneer derimot slipper sjelden produkter før de er godt gjennomtestet, og uten barnesykdommer. Alle erfaringer med enten Kiss eller Pioneer er velkomne! Endret 23. november 2003 av Pantheon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå