Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

jeg trenger en god grunn til å bytte skole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grunnen min er at jeg ikke liker lærerene og jeg har ingen venner som egentlig bryr seg om meg.....men jeg måtte ha flere grunner

Synes da det er passende grunner? Hvis du ikke trives på skolen, burde du ikke bli tvunget ? Nå burde du ikke lyve, men tenk deg litt om. Hvordan er lærerne mot deg? Karakterer? Hva med vennene dine? Hvordan oppfører de seg? Du burde utdype litt i hva du mener, og deretter fortelle foreldrene dine. Kanskje de forstår deg? 

Nå er det ca 1 mnd igjen av skoleåret, så det burde gå greit å bytte i ferien, slik at du starter på ny skole til høsten. Hvilken klasse starter du i?

Lenke til kommentar

Hvordan du har det på skolen blir ikke nødvendigvis annerledes ved å bytte skole. Det handler mest om deg selv, og hvordan elever og lærere oppfatter deg som person. Er det noe du sliter psykisk med hjelper det ikke å "rømme" vekk fra problemene sine ved å bytte skole. Du vil jo fortsatt slite psykisk der også, i tillegg til at du vil være den samme personen som du var på din forrige skole. Er nok bedre å oppsøke hjelp ifra noen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan du har det på skolen blir ikke nødvendigvis annerledes ved å bytte skole. Det handler mest om deg selv, og hvordan elever og lærere oppfatter deg som person. Er det noe du sliter psykisk med hjelper det ikke å "rømme" vekk fra problemene sine ved å bytte skole. Du vil jo fortsatt slite psykisk der også, i tillegg til at du vil være den samme personen som du var på din forrige skole. Er nok bedre å oppsøke hjelp ifra noen. 

Synes ikke han burde "bli en annen". Trådstarter burde bli likt for den han er, ikke for den han ønsker å være. Kanskje de rette menneskene ikke er på den nåværende skolen hans, men kan finnes på en annen skole? 

Samtidig har du et poeng, men mener fortsatt at å endre seg selv, sin personlighet og det som gjør han til han, ikke burde endres på, iallefall ikke foreløpig. 

Uansett, det er alltid noen der ute som verdsetter og liker deg for den du er. Ikke gi opp!

Lenke til kommentar

grunnen min er at jeg ikke liker lærerene og jeg har ingen venner som egentlig bryr seg om meg.....men jeg måtte ha flere grunner

Synes da det er passende grunner? Hvis du ikke trives på skolen, burde du ikke bli tvunget ? Nå burde du ikke lyve, men tenk deg litt om. Hvordan er lærerne mot deg? Karakterer? Hva med vennene dine? Hvordan oppfører de seg? Du burde utdype litt i hva du mener, og deretter fortelle foreldrene dine. Kanskje de forstår deg? 

Nå er det ca 1 mnd igjen av skoleåret, så det burde gå greit å bytte i ferien, slik at du starter på ny skole til høsten. Hvilken klasse starter du i?

Starter i 10.klasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...