owhb Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Heisann! Vurderer å selge min iPhone 5S i Gull, 16GB. Den har vært i mitt eie hele tiden, med kvittering på alt. iPhonen har ingen riper i skjerm som er til hinder for bruk, men en del merker på baksiden da deksel aldri har vært min greie. Mobilen ble kjøpt 20 januar 2014, og var til reparasjon og ble byttet i en ny SWAP / Bytteenhet i august 2015. Hva tenker dere jeg kunne få solgt min iPhone for? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Personlig ville jeg aldri betalt mer enn kr 1800,- for den, men vet ikke hva andre tenker Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Du får en ny iphone 5S i dag til 2900,- ca. https://prisguiden.no/produkt/apple-iphone-5s-16gb-175456 Jeg ville priset din telefon til nærmere 1200,- kanskje til og med enda lavere.. Den er over to år, og du har hatt den til reparasjon. Hadde det vært opp til meg, ville jeg kanskje prøvd å selge den / gi den til en i familien. Lykke til med salget! Lenke til kommentar
owhb Skrevet 4. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2016 Aiai, ikke klar over prisen på en ny en. Blir nok å beholde telefonen en stund til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Bedre å beholde den. Bruksverdien er mye høyere enn salgsverdi. Telefonen er jo fullt på høyde med mange av de nyeste telefonene uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 5S er en helt fin telefon, og hvis du legger den ut på Finn må du bare forberede deg på pruting, skambud og mas. Behold den og ha den som reserve hvis du kjøper deg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå