simalarion Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg synes det er på høy tid at jeg gjør dette litt mer personlig å ønsker bildet, saken er bare det at jeg får beskjeden "administraotor har ikke tillat denne tjenesesten" im not worthy, så er det mulig for meg å bli det å få denne tjenesten tilljengelig?? håper det Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dette er det snakk om i en diskusjon internt så det er litt vanskelig å gi deg et svar på dette akkurat nå. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kan en bare ikke bruke bilde av seg selv som avatar da? :/ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ok, virus poblematisk ?? Da får jeg bare vente da Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Avatar??? ok mulig det er det jeg prøver på, da prøver jeg det Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Hmm så bildet må være online fra en hjemmeside etc?? kan man ikke bare laste ned bildet på forumets server? noe sier meg at jeg burdet klare dette Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 nei du må laste det ned på en separat server for så å linke til det fra profilen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er endel andre forumer som lar folk laste opp bilder fra HD'n til forumets side. F.eks. Scream sitt. Der er det veldig greit, er en Browse.. knapp ved siden av URL-feltet for avatar, finne bildet, laste opp på 1 sekund..vips, ny avatar. De har også 80x80, 6KB max. Tar neppe store hd-plassen med et sånt område..men,men : Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er endel andre forumer som lar folk laste opp bilder fra HD'n til forumets side.F.eks. Scream sitt. Der er det veldig greit, er en Browse.. knapp ved siden av URL-feltet for avatar, finne bildet, laste opp på 1 sekund..vips, ny avatar. De har også 80x80, 6KB max. Tar neppe store hd-plassen med et sånt område..men,men : Kanskje ikke på en person nei, 6*36025=216150 ca 216MB med avaterer, pluss utgifter i båndbredde. Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kan en bare ikke bruke bilde av seg selv som avatar da? :/ Det er jo det jeg har gjort!!!! Lenke til kommentar
mozz Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ja hvorfor ikke bare bruke bilde av deg selv som avatar? Hvor havner det andre bildet hen som man må ha tillatelse for å legge ut egentlig? Hvis dette også blir brukt som avatar så skjønner jeg ikke vitsen med to måter å legge ut bilde på. En du må ha tillatelse til, og en du kan gjøre som du vil. Hvem velger du da mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå