Fredrik N. Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 jungelen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Ligner jo næsten en jungle ...lidt som et eventyr af en slags flot lavet Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Mange takk for din kommentar, Suss! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Flott kunstnerisk vri på både komposisjon og bildebehandling. Det er mange her som bruker "bestemt form" når de titulerer bilder. Tradisjonen for de som lager bilder er "ubestemt form", slik at også andre slipper til på samme motiv. Slik jeg ser det har du tatt bilde av "jungel", ikke jungelen. Det heter ikke "det gråtende barnet", "elgen i solnedgangen", "senoritaen", "skriket" etc, men "gråtende barn", "elg i solnedgang", "senorita", "skrik"... Håper jeg ikke virker pirkete, men dette er viktig, om vi stiller ut bilder, noe du kan gjøre, fordi du fotograferer veldig bra. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Her ser det faktisk ut som om denne trestammen fikk bein å gå på. Godt sett. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Kunstnerisk tilsnitt i bildet ditt, på en måte trolsk og malerisk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Flott kunstnerisk vri på både komposisjon og bildebehandling. Det er mange her som bruker "bestemt form" når de titulerer bilder. Tradisjonen for de som lager bilder er "ubestemt form", slik at også andre slipper til på samme motiv. Slik jeg ser det har du tatt bilde av "jungel", ikke jungelen. Det heter ikke "det gråtende barnet", "elgen i solnedgangen", "senoritaen", "skriket" etc, men "gråtende barn", "elg i solnedgang", "senorita", "skrik"... Håper jeg ikke virker pirkete, men dette er viktig, om vi stiller ut bilder, noe du kan gjøre, fordi du fotograferer veldig bra. Å sette titler på bildene er nok ikke min sterke side, skal innrømmes Men jeg setter stor pris på din hyggelige kommentar, Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Mange takker til Ragnar og Roar også!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg