Frutos Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg skal oppgradere på om ca 3 måneder og har tenkt å kjøpe xp 2000 for da ligger den i mitt prisnivå..Skal også kjøpe HK som støtter ddr 2700 osv.... Det jeg lurer på er om hvor mye jeg kan overklokke xp 2000+!!Noen av dere som har den og hvor mye har du overklokket den?? Jeg har aldri overklokket før men jeg syntes det virker veldig spennende.. Så jeg kommer sikkert bare til å overklokke den i bios eller det så går ann sån.. Mvh Frutos Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 23:38, Frutos skrev:Jeg skal oppgradere på om ca 3 måneder og har tenkt å kjøpe xp 2000 for da ligger den i mitt prisnivå..Skal også kjøpe HK som støtter ddr 2700 osv....Det jeg lurer på er om hvor mye jeg kan overklokke xp 2000+!!Noen av dere som har den og hvor mye har du overklokket den?? Jeg har aldri overklokket før men jeg syntes det virker veldig spennende.. Så jeg kommer sikkert bare til å overklokke den i bios eller det så går ann sån..Mvh Frutos hvor høyt du kan overklokka kommer jo an på vifta/annen kjøling. men husk at å låse opp broene er et helvetes kjør på en Athlon XP Se Selv Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Dagens resultat er neppe representative for kva du kan oppnå om tre månader. Produksjonsprosessen blir stadig betre og meir stabil, så det er sannsynleg at den 2000+ du kjøper om tre månader er meir overklokkingsvennleg enn den 2000+ du kjøper i dag. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå