Gå til innhold

xp 2000+

Frutos

Anbefalte innlegg

Jeg skal oppgradere på om ca 3 måneder og har tenkt å kjøpe xp 2000 for da ligger den i mitt prisnivå..Skal også kjøpe HK som støtter ddr 2700 osv....

Det jeg lurer på er om hvor mye jeg kan overklokke xp 2000+!!Noen av dere som har den og hvor mye har du overklokket den?? Jeg har aldri overklokket før men jeg syntes det virker veldig spennende.. Så jeg kommer sikkert bare til å overklokke den i bios eller det så går ann sån..

Mvh

Frutos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-25 23:38, Frutos skrev:

Jeg skal oppgradere på om ca 3 måneder og har tenkt å kjøpe xp 2000 for da ligger den i mitt prisnivå..Skal også kjøpe HK som støtter ddr 2700 osv....

Det jeg lurer på er om hvor mye jeg kan overklokke xp 2000+!!Noen av dere som har den og hvor mye har du overklokket den?? Jeg har aldri overklokket før men jeg syntes det virker veldig spennende.. Så jeg kommer sikkert bare til å overklokke den i bios eller det så går ann sån..

Mvh

Frutos

hvor høyt du kan overklokka kommer jo an på vifta/annen kjøling. men husk at å låse opp broene er et helvetes kjør på en Athlon XP Se Selv

Lenke til kommentar

Dagens resultat er neppe representative for kva du kan oppnå om tre månader. Produksjonsprosessen blir stadig betre og meir stabil, så det er sannsynleg at den 2000+ du kjøper om tre månader er meir overklokkingsvennleg enn den 2000+ du kjøper i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...