bkf_94 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Skal fatte meg korthet. Hatt aggressiv eksem som er lite responsiv på medikamenter i 2 år. Endelig fått time hos hudlege (om 3 måneder). Men jeg mener det er sopp infeksjon i huden. Derfor tenkte jeg å eksperimentere litt med canesten på foten (hvor det er verst). Canesten brukes mot fotsopp. Og jeg har brukt canesten når jeg var usikker på om jeg fikk sopp i underlivet og fikk beskjed av apotek og lege at det er helt ufarlig å bruke canesten dersom det ikke er sopp allikevell. Derfor lurte jeg på om det går under det samme. Og ja, jeg hadde spurt på apoteket men de er stengt nå og jeg har en tube canesten fra sist infeksjon i underlivet som er klar til bruk. Noen som har input på om dette er farlig / ufarlig? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Bare prøv. Tåler underlivet kremen, ja da tåler fotene det å. Trur det er zink som er virkestoffet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Da tror du feil. Virkestoffet er clotrimazol (klotrimazol? Usikker på skrivemåten.) Endret 25. mai 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå