Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Takk for gode innspill folkens, spesielt til vedkommende som la ut kildelisten sin! Lykke til! Lenke til kommentar
Iqra Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er bare glad for å være til hjelp! Håper virkelig at kildene hjelper. Man har i hvert fall noen eksempler på noen av de ulike dimensjonene, som kan være viktige å ta med. Håper for all del ikke oppgaven er todelt - vil bare skrive EN fagartikkel uten å måtte tenke på at jeg har to oppgaver jeg må skrive. Lykke til, alle sammen! Dette her klarer vi vettu! Lenke til kommentar
Politits Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Hvordan gikk det? Dårlig, forferdelig oppgave. Spesielt den siste drøftingsoppgaven. Aldri vært med på lignende. Lenke til kommentar
pol Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Føler med deg. Tror faktisk ikke det kunne godt verre og jeg som hadde på følelsen at det ville gå bra.. Endret 2. juni 2016 av pol Lenke til kommentar
Hastalavistababe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Huff å huff! Her gikk det hvertfall rett til helvete! Var på gråten for å si det mildt. Veldig vanskelig og utfordrende oppgave. Svarte såvidt på oppgaven. Regner med stryk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Vanskelig oppgave synes jeg og Håper jeg iallefall får 3, men vet ikke om jeg har svart godt nok på oppgaven, selvom jeg skrev ganske langt.. Endret 2. juni 2016 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Iqra Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Veldig dårlig oppgave! Ble sååå skuffet. Jeg får nok ikke den karakteren jeg håpet på, men håper Udir vet bedre enn som så. Hva slags oppgave er det? Og hvor ble av menneskerettigheter? Lenke til kommentar
shibba Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 hva skrev folk om den andre oppgaven som handlet om parlementarisme? Lenke til kommentar
siiiljeee Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 hva skrev folk om den andre oppgaven som handlet om parlementarisme? Lenke til kommentar
siiiljeee Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hei igjen! Hva fikk dere som karakter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg fikk 2 om jeg husker riktig... Glad jeg ikke satt så lenge og sløste tiden min på den drittoppgaven når jeg uansett fikk så dårlig resultat Lenke til kommentar
Privatist2059 Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg fikk 4 sjokkerende nok! Jeg er så utrolig lettet og takknemlig! Fikk 5 i standpunkt, og har aldri gjort det så dårlig på en eksamen før.. Trodde virkelig jeg skulle stryke på politikk eksamen, den var latterlig vanskelig. men det viktigste er at jeg besto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå