Gå til innhold

Fra Nokia 930 til hvilken Android telefon?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gå fra Windows Phone plattformen og over til Android igjen.

Men spørsmålet da er hvilken telefon skal jeg gå for?

Skulle gjerne hatt en skjerm som er litt større en de 5" som er på Nokia 930.

Batteri tid og fysisk størrelse er viktig. 16GB er også absolutte minimum, aller helst vil jeg ha 32GB med minne.

Drømmer også om trådløs lading, men virker som det er få telefoner som støtter dett. Bortsett fra de nyere telefonene til Samsung.

Men har ett par dårlige erfaringer med Samsung, så tenkte jeg sklulle prøve noe annet denne gangen,

Har kikket litt på Huawei P9, Nexus 6P, Sony Z3 og Z5.

Huawei P9 virker veldig grei, men er litt dyrere det jeg egentlig liker å bruke på en telefon.

Nexus 6P, er jo hakket dyrere. Men frister med ren android, men det kamera designet på baksiden syntes jeg er skikkelig kjedelig/stygt.

Z3 får man jo for 3500,- Men føler det er litt mye og betale for en telefon som kom i Q3 av 2014?

Z5 har ikke denne docking muligheten som Z3 har, og mangler i tillegg DLNA?

Noen som har noen andre gode forslag eller tanker?

Edit: Fant noen skrive feil... Men sikkert ikke alle.

Endret av Ondskapen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

LG G4 er nevnt, men se også litt på Nexus 5x. Den kommer med 32 GB for under 2.900 kr og er en ganske bra telefon! Samme kameraet som på Nexus 6p, men litt penere bakpå.

Lenke til kommentar

Liker LG G4, stilig med skinn deksel samtidig som det er fryktelig deilig at den har IR sender, sånn at jeg kan styre en del enheter med telefonen :D

Virker som man må ha et eget deksel på dem for å få trådløs lading, det er jo utrolig dumt.

G4 virket med fristende en Nexus 5x, sånn spesifikasjons messig. Men men du får jo ikke ren android. Men det kan vell fikses med custom rom hvis det blir for ille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...