schoolgirl Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Tips? Pluss at jeg har hørt at man ikke får igjen prøven etter opptaksprøve: er det sant? Veldig skeptisk. Og hvis så hvordan kan man vite hva man har gjort riktig og slikt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Det er da helt vanlig at man ikke får igjen prøver med mindre man ønsker å klage. Lenke til kommentar
schoolgirl Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Det er da helt vanlig at man ikke får igjen prøver med mindre man ønsker å klage. Hvordan er det da mulig å vite om jeg har klart prøven eller ikke. Umulig å vite det ut ifra ingenting Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Du vil jo få vite om du har bestått eller ikke. Lenke til kommentar
schoolgirl Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 ja det det stemmer men hvordan likevel vet jeg om jeg virkelig har bestått, fordi jeg har jo ikke beviset hvis du skjønner Du vil jo få vite om du har bestått eller ikke.stemmer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Ikke vet jeg om denne opptaksprøven, men det er jo ikke sånn at det nødvendigvis bare dreier seg om fasitsvar. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Vil ikke skolen ha deg og "stryker" deg så ville det uansett hjelpe deg lite å ha bevis. Om du mot all sannsynlighet får beskjed om at du sto og egentlig ikke gjorde det, så holder de nok tett om det for å redde sitt eget rykte uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå