Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Lincoln Continental Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Ja, denne hadde nok du kledd godt Ragnar! Staslig og flott bilde i fin kameravinkel! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Flott av dollargliset! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Det er lov å drømme men tror jeg foretrekker en mer oppnåelig type. Et supert bilde ! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Tror den bruger alt for meget brændstof ...fint taget vhSuss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Ja, denne hadde nok du kledd godt Ragnar! Staslig og flott bilde i fin kameravinkel! Biler har alltid vært av interesse. Regner biler som denne som en slags museumsgjenstand som bare blir benyttet ved spesielle anledninger, denne gang ved 17. mai feiringen. Tror jeg ville følt meg litt fremmed i en Lincoln Continental. Takker for din hyggelige kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Flott av dollargliset! Mvh Fredrik Ja dollarglis var jo uttrykket vi brukte om slike doninger. Måtte bare ta noen bilder når jeg fikk se denne. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Det er lov å drømme men tror jeg foretrekker en mer oppnåelig type. Et supert bilde ! Enig, jeg foretrekker også noe mer nøkternt. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Tror den bruger alt for meget brændstof ...fint taget vhSuss Dette eksemplaret blir nok bare benyttet i spesielle anledninger, denne gang i forbindelse med vår nasjonaldag, 17. mai. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Stilig bil, Ragnar. Det hvite godt eksponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Flott bilde av denne svære doningen . Har ikke denne epoken i amerikansk bilhistorie høyt på ønskelisten . Den eneste jeg kunne tenke meg måtte være en Corvette Stingray fra det året den ble produsert med delt bakrute . MvhAlec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Stilig bil, Ragnar. Det hvite godt eksponert. Takker for kommentaren Trond ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Flott bilde av denne svære doningen . Har ikke denne epoken i amerikansk bilhistorie høyt på ønskelisten . Den eneste jeg kunne tenke meg måtte være en Corvette Stingray fra det året den ble produsert med delt bakrute . MvhAlec Har ikke noen spesielle favoritter når det gjelder de gamle dollarglisene, men oppsikt vekker de fortsatt. Corvette Stingray er/var en spesiell bil som mange kunne ønske seg. Takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 I ditt utsnitt blir den jo skikkelig breikjefta også - he he. Men når det er sagt så er den uinteressant for meg da jeg ikke får med meg min elektriske firehjulsdrevne doning med toppfart 10 km/t . Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 I ditt utsnitt blir den jo skikkelig breikjefta også - he he. Men når det er sagt så er den uinteressant for meg da jeg ikke får med meg min elektriske firehjulsdrevne doning med toppfart 10 km/t . Roar Takk for kommentaren Roar. Vet ikke hva slags utvikling det er på markedet når det gjelder farkosten du benytter. Noe skjer det vel på den fronten også, om enn ikke så mye når det gjelder toppfart. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Litt av et flak..fin fotovinkel og fint eksponert mot det mørke Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Litt av et flak..fin fotovinkel og fint eksponert mot det mørke Mvh Oddmund Takk for det Oddmund. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg