Gå til innhold

Lincoln Continental

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, denne hadde nok du kledd godt Ragnar! :)

Staslig og flott bilde i fin kameravinkel!

Biler har alltid vært av interesse. Regner biler som denne som en slags museumsgjenstand som bare blir benyttet ved spesielle anledninger, denne gang ved 17. mai feiringen. Tror jeg ville følt meg litt fremmed i en Lincoln Continental. Takker for din hyggelige kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av denne svære doningen .

Har ikke denne epoken i amerikansk bilhistorie høyt på ønskelisten . Den eneste jeg kunne tenke meg måtte være en Corvette Stingray fra det året den ble produsert med delt bakrute .

MvhAlec

Lenke til kommentar

Flott bilde av denne svære doningen .

Har ikke denne epoken i amerikansk bilhistorie høyt på ønskelisten . Den eneste jeg kunne tenke meg måtte være en Corvette Stingray fra det året den ble produsert med delt bakrute .

MvhAlec

Har ikke noen spesielle favoritter når det gjelder de gamle dollarglisene, men oppsikt vekker de fortsatt.

Corvette Stingray er/var en spesiell bil som mange kunne ønske seg. Takk for kommentaren.

Skj

Lenke til kommentar

I ditt utsnitt blir den jo skikkelig breikjefta også - he he.

Men når det er sagt så er den uinteressant for meg da jeg ikke får med meg min elektriske firehjulsdrevne doning med toppfart 10 km/t .

Roar

Takk for kommentaren Roar. Vet ikke hva slags utvikling det er på markedet når det gjelder farkosten du benytter.

Noe skjer det vel på den fronten også, om enn ikke så mye når det gjelder toppfart.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...