DanielP Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Jeg holder på med en side og trenger hjelp til banner, normalt ville jeg laget noe selv(om det ikke blir så bra, aja...) Men denne gangen har jeg ikke tid, jeg er nemlig helt nybegynner med photoshop, og det tar meg ekstremt lang tid og lage noe som helst i PS. Så jeg lurte på om noen kunne vært vennlig å lage en liten banner til meg >width: 795px, height: 100px. >Fargevalg osv, kan bestemmes selv da jeg ikke er helt ferdig med siden. >Må inneholde Denne Banneren trenger ikke å være samme farge. >Kan også inneholde noe av dette(Hvis dere vil)Her Men dere ser hva dere vil. >Må stå NCC Rogaland som hovedtittel. Og hvis dere finner et lite hjørne eller noe, kan "Norsk Caravan Club for hele familien" stå med liten skrift. >Det skal være på Denne siden >resten bestemmer dere selv. Jeg har ikke laget noe spes design på siden. så jeg kan tilpasse meg slik dere vil ha banneren. Siden får jeg ikke betalt for å lage siden, så kan jeg bare tilby reklameplass. Tar også imot Konstruktiv kritikk og TIPS. Men bare ha i bakhodet at siden ikke er ferdig. Setter stor pris på hvis noen kunne hjulpet meg med dette DanielP Endret 25. november 2003 av DanielP Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Tja ... Endret 24. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå