Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Skogsvesen = serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Herlig, fascinerende og kreativ serie! Skulle tru du hadde juksa.. Alle var fine, men velger meg originalen og siste bildet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Tenker på Åsmund Olavsson Vinje og tegningen av trerota. Mye du kan se ut av slike røtter. Kjempeflott serie. Hadde det vært mine bilder så hadde jeg porsjonert og lagt de ut enkeltvis med ulike mellomrom i mangel på gode bilder. Men du har jo et hav å ta av når det gjelder "kvalitetsstoff ". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Tenker på Åsmund Olavsson Vinje og tegningen av trerota. Mye du kan se ut av slike røtter. Kjempeflott serie. Hadde det vært mine bilder så hadde jeg porsjonert og lagt de ut enkeltvis med ulike mellomrom i mangel på gode bilder. Men du har jo et hav å ta av når det gjelder "kvalitetsstoff ". Mvh Ragnar Ja, jeg har litt å ta av. Har passert 29000 redigerte på disk og nærmer meg 130000 på min portfolio på Pbase.com der det nok kunne vært enda fler. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Ja, det var en flott serie, med det siste som det beste synes jeg. Fine utsnitt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Her er det mange 'dyriske' bilder - fargerike og fine, en ekte naturopplevelse. Digger hele serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Flott serie med forskjellige naturlige skogsvesener ,nesten som den levende skogen i Ringenes Herre .Har vansker med å vege ut noen favoritt da jeg liker alle . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Som altid knald op farverne i dine billeder...måske lidt voldsomt..men synes det var sjovt med øjet i stammen vh Susss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg