Gå til innhold

Varm på ryggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet.

Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også.

Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant.

Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken.

Roar

Lenke til kommentar

Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet.

Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også.

Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant.

Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken.

Roar

Takk for tilbakemeldingen. :-)

Synes det var litt vanskelig å beskjære dette bildet og fortsatt ha gresshoppa i hovedfokus. Orginalbildet har gresshoppa mer i midten. men prøvde å få frem litt mer detaljer på gresshoppa.

Har tatt bilde med manuelle innstillinger med Samsung Galaxy S7.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...