Lars R B Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Varm på ryggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet. Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også. Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant. Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken. Roar Lenke til kommentar
Lars R B Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet. Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også. Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant. Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken. Roar Takk for tilbakemeldingen. :-) Synes det var litt vanskelig å beskjære dette bildet og fortsatt ha gresshoppa i hovedfokus. Orginalbildet har gresshoppa mer i midten. men prøvde å få frem litt mer detaljer på gresshoppa. Har tatt bilde med manuelle innstillinger med Samsung Galaxy S7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg