Gå til innhold

Vælg af bredbånd til gaming

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er netop flyttet fra danmark til Kristiansand med min kæreste og lille gut og vi har fået et fint rækkehus at bo i. Jeg skal til at bestille bredbånd, men jeg kender stort set intet til de norske udbydere. I vores midlertidige bolig har vi haft "get" og det har ikke været en god oplevelse. Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning i valg af Internet Service provider? Jeg har kigget på både Canal digital og Telenor og de har vældig dårlig rating på Trustpilot.

Vi kan desværre ikke få fiber på adressen da vores udlejer har valgt ikke at få lagt ikke at få det lagt ind, selvom Altibox i øjeblikket har gravet hele gaden op for at ligge fiber ind andre steder :(

På forhånd tak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg har aldrig fortrudt mit valg at opgradere til SSD :) Jeg har lige snakket med min udlejer igen og nu afventer han et tilbud fra Altibox :D Jeg kan godt forstå i syntes jeg selv skal betale, men det burde jeg ikke når det er ham der ejer boligen tænker jeg. Jeg håber på det bedste, for jeg kan ikke trække mere end 5/0.5 ADSL på adressen :p føj!

Lenke til kommentar

Altibox er fantastisk og verdt hver krone - for min del kommer jeg aldri til å vurdere et hus uten fiber om jeg noen gang skulle finne på å flytte.

Men ja, det er naturligvis noe huseier skal/bør betale for - det burde han ikke ha noe problem med når vi snakker såpass lave summer som under 2000,-  Som Isbilen påpeker så får han det tilbake flere ganger bare i økt boligverdi.

Lenke til kommentar

Tak for al jeres respons! ? Min udlejer har sagt ja til tilbuddet og vi får leveret fiber inden et par måneder. Juhuuu!

Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg gør med Internet i mellemtiden. Jeg kan se at mange norske udbydere har 12 måneders binding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...