Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Corvette Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Jasså, har du også fått bildilla nå? Greit med effekter på kamera så slipper man å slite med virkemidler under redigeringa. Men jeg foretrekker nå det siste. Jeg ville nok kamuflert hele skiltet da det nok ikke går dusinvis av denne utgaven her i gatene. Men når det er sagt så kunne jo dette bildet vært tatt hvor som helst. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Jasså, har du også fått bildilla nå? Greit med effekter på kamera så slipper man å slite med virkemidler under redigeringa. Men jeg foretrekker nå det siste. Jeg ville nok kamuflert hele skiltet da det nok ikke går dusinvis av denne utgaven her i gatene. Men når det er sagt så kunne jo dette bildet vært tatt hvor som helst. Roar Hei Roar, biler med "sjel" har jeg sansen for, gjerne fra 60-tallet. (Det har jeg faktisk hatt siden jeg var 15-16 år) Jeg kjenner han som eier denne bilen godt, og fikk tillatelse til å fotografere den, så bilskiltet er ikke noe problem denne gangen, men har manipulert litt på det så helt riktig er det ikke.. Jeg hadde vanskelige omgivelser...skulle gjerne hatt den plassert i et annet miljø, et flott landskap f.eks. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Knalltøft med den tøffe, røde bilen mot den svarte bakgrunn, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Skulle gjerne sett deg i denne i full fart og med blafrende hår. Ville vel passet som hånd i hanske ?? Stilig resultat. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Knalltøft med den tøffe, røde bilen mot den svarte bakgrunn, synes jeg. Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Skulle gjerne sett deg i denne i full fart og med blafrende hår. Ville vel passet som hånd i hanske ?? Stilig resultat. Mvh Ragnar Ja, denne hadde jeg kledd godt! Men får vel greie meg med vår Ford Capri 2,8i 1974mod. som står nedstøva i garasjen. Takk så mye for sjarmerende kommentar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Fra den gang amerikanerne virkelig hadde signatur på sitt bildesign, noe som vil være en viktig historisk epoke for det unge landet. Det kommer godt frem på bildet ditt. Artig effekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Flott og kreativ utnyttelse av i kamera effekten popfarge . Den kan ikke justeres så det er ikke alltid lett å få ønsket resultat . Her var det meget bra . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg