Spillheksa Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Jeg sender eposter med bilde av meg selv til vilt fremmede, også til tilfeldige byråkrater. Ikke fordi jeg vil, men fordi hersens Microsoft tydeligvis vil det. Jeg har ikke samtykket i å synkronisere facebook og eposten min, men det har det tydeligvis blitt, siden mitt facebook bilde er på toppen av alle eposter jeg sender . Dette er så frustrerende pinlig og irriterende. Jeg har prøvd å gå inn på epostkontoen. Jeg fjernet bildet der og nå ser jeg ikke lenger bildet mitt når jeg skriver eposter. Men når jeg sjekker sendte eposter, så ser jeg at mottakerne fremdeles mottar bildet mitt. Jeg prøvde å forandre bildet. Jeg valgte et blomster bildet i stedet. Nå ser jeg dette blomsterbildet når jeg skriver eposter. Men når jeg sjekker sendte eposter, så er det fremdeles bildet av meg som blir sendt ut. Vær så snill; kan noen hjelpe meg? Det er jo umulig å nå frem til Microsoft. Det må da være mulig å fjerne bildet mitt fra epostene mine? Endret 23. mai 2016 av Spillheksa Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Sikker på at det ikke er bildet av OneDrive / Microsoft-kontoen din du får opp? Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Sikker? Nei, overhodet ikke. Hvordan ser jeg forskjell? Hva ER forskjellen? Lenke til kommentar
Spillheksa Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Sikker? Nei, overhodet ikke. Hvordan ser jeg forskjell? Hva ER forskjellen? Og hvorfor ble skriften i det forrige svaret så smått? Sukk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå