Gå til innhold

Ble tilsendt feil pc-lader fra nettbutikk

Anbefalte innlegg

Hei.

Laptop-laderen min har fått en knekk på ledningen, så jeg skulle være litt i forkant av at den svikta helt, og bestilte ny.

Sjekka så alt av spesifikasjoner stemte, men det hjalp lite. Butikken sendte meg feil produkt. Pluggdiameter stemte ikke, og mye av andre spesifikasjoner var også feil. 

Er i kontakt med butikken nå per mail om å få dem til å rette opp, men det virker ikke som om de egentlig skjønner hva spesifikasjonene de har lista opp selv betyr, og ber om bilder av den gamle laderen og greier, som om det hjelper hvis de bare sender en vilkårlig like stor.

Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "mye av andre spesifikasjoner var også feil"?

Det er ikke all verden som skal stemme:

Volt AC/DC

Ampere/Watt

Plugg

Legg ut bilde av baksiden laderen din + størrelse på pluggen og link (evt bilde og produkttekst) til produktet du bestilte og bilde av produktet du mottok.

Det blir enklere for oss å hjelpe deg hvis vi også ser at du har mottatt feil produkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Hva mener du med "mye av andre spesifikasjoner var også feil"?

Det er ikke all verden som skal stemme:

Volt AC/DC

Ampere/Watt

Plugg

Legg ut bilde av baksiden laderen din + størrelse på pluggen og link (evt bilde og produkttekst) til produktet du bestilte og bilde av produktet du mottok.

Det blir enklere for oss å hjelpe deg hvis vi også ser at du har mottatt feil produkt.

Er du selgeren som har sendt feil vare? Endret av Slettet-EZE0dRsY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...