Gå til innhold

Elbil-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Duriello said:

Underkant av 400 på en tm3 er innafor av de grunner dere har nevnt, men at id7 har 400 eller i underkant av det er jo latterlig. 

361kg på en så stor bil som id7 er faktisk latterlig ja.

Dersom jeg (90kg) skal dra på hyttetur sammen med 3 kompiser a (90-120kg) så må vi ha Netflix helg, for alt vi kan ta med er popcorn. Sengetøy og ski er bare å glemme.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (6 minutter siden):

Hadde ikke bmw i3 frunk? 

Etter debatten her inne å bedømme er det færrest som tar toyota i forsvar.

Diskusjonen gikk på de andre, som i4 bl.a.

Uansett, dette er en elbil-tråd, og da må man forvente å kunne diskutere alle elbil-merker, både i positiv og negativ forstand, selv om du og noen andre Tesla-hatere prøver å ekskludere all positiv omtale av Tesla, og negativ omtale av fortrinnsvis BMW og VW/Audi.

Så må det sies at jeg gir 🖕til dere som prøver å sensurere enkeltmerker fra positiv omtale, eller negativ omtale av deres favoritt-merker etter deres preferanser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
24 minutes ago, Syar-2003 said:

Et dette det nyeste vision park assist ?
Denne karen kantkjørte tre felger under sin video review.

 

Videoen er 8 mnd gammel, så har kommet noen oppdateringer etter det. Tror den har blitt litt bedre. 

Min har I hvertfall blitt bedre på å bedømme avstander, men jeg har ikke park assist, så vet ikke om den har blitt bedre. 

Bjørn Nyland har en fin serie på YT hvor han tester systemene i mange nye biler som er interessant

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...