Hanhijnn Skrevet onsdag kl 07:12 Del Skrevet onsdag kl 07:12 Duriello skrev (11 timer siden): Ja tar det med en klype salt frem til det kommer offisielt svar tenker jeg. 114 mm var meget drygt, ser egentlig på bilen at det ikke stemmer. 👍🙂 120mm i følge Spesifikasjoner og sammenligninger fra Mazda. 3 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet onsdag kl 08:40 Del Skrevet onsdag kl 08:40 Noen som har sett noen gode tilbud på leasing i det siste? Type kia Ev3 eller lignende modeller Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet onsdag kl 09:26 Del Skrevet onsdag kl 09:26 44 minutes ago, Aldrack said: Noen som har sett noen gode tilbud på leasing i det siste? Type kia Ev3 eller lignende modeller Bnh har noe på kona som er i bunn samme bilen som ev 3 https://www.bnh.no/kampanje/hyundai/kona/ Leasing kr 0,- i startleie Kr 4 990,-/mnd. Totalpris kr 184 430,- Kampanjerente 1,99 % Inkludert vinterhjul Inkludert metallic lakk Leasing kr 1 990,-/mnd. Startleie kr 104 930,- Totalpris kr 181 359,- Kampanjerente 1,99 % Inkludert vinterhjul Inkludert metallic lakk 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 10:03 Del Skrevet onsdag kl 10:03 Hanhijnn skrev (2 timer siden): 120mm i følge Spesifikasjoner og sammenligninger fra Mazda. Cheerio! 👍 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 10:20 Del Skrevet onsdag kl 10:20 (endret) Kort artikkel om nye Leaf og bilde av front. (Usikker på om artikkel er bak betalingsmur, gi tilbakemelding på det👍) https://www.elbil24.no/nyheter/nye-nissan-leaf-far-besok-av-to-til/82880890 Endret onsdag kl 10:22 av Duriello Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet onsdag kl 10:23 Del Skrevet onsdag kl 10:23 So ikke Leaf, men Mini Arya? Er spent på om dørdesignet fra Arya kommer da til å bli videreført. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 10:27 Del Skrevet onsdag kl 10:27 del_diablo skrev (3 minutter siden): So ikke Leaf, men Mini Arya? Er spent på om dørdesignet fra Arya kommer da til å bli videreført. Første som slo meg og, og jeg hater det ikke. 😀 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet onsdag kl 10:36 Del Skrevet onsdag kl 10:36 del_diablo skrev (11 minutter siden): So ikke Leaf, men Mini Arya? Er spent på om dørdesignet fra Arya kommer da til å bli videreført. Hva er spesielt med det? Har sett endel Ariya i det siste, men ikke lagt merke til noe spesielt med dørene. 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet onsdag kl 10:37 Del Skrevet onsdag kl 10:37 Duriello skrev (4 minutter siden): del_diablo skrev (9 minutter siden): So ikke Leaf, men Mini Arya? Er spent på om dørdesignet fra Arya kommer da til å bli videreført. Første som slo meg og, og jeg hater det ikke. 😀 Likevel svært dempet etter de første signalene om Leaf 3.0! 😉 Nå fremstår den langt mer klumpete ut enn antydningene av "sportsLEAF'en" de lufta... https://elbil.no/nissan-leaf-i-versjon-3-0/ 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 10:40 Del Skrevet onsdag kl 10:40 Snowleopard skrev (2 minutter siden): Likevel svært dempet etter de første signalene om Leaf 3.0! 😉 Nå fremstår den langt mer klumpete ut enn antydningene av "sportsLEAF'en" de lufta... https://elbil.no/nissan-leaf-i-versjon-3-0/ Hehe, den kan jo ha meget sportslige egenskaper da, tross sitt "tjukkere" utseende. 😅 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet onsdag kl 10:47 Del Skrevet onsdag kl 10:47 Duriello skrev (5 minutter siden): Hehe, den kan jo ha meget sportslige egenskaper da, tross sitt "tjukkere" utseende. 😅 Joda, men den har jo ikke det samme sporty looken som har vært fremvist. Noen av illustrasjonene, som jeg ikke fant nå, skulle jo antydet en riktig sportsbil-look. Ikke det at jeg tenkte en Leaf ville ende opp slik da...🙃 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet onsdag kl 11:10 Del Skrevet onsdag kl 11:10 Ser ikke så veldig tiltalende ut. https://www.carscoops.com/2024/12/2026-nissan-leaf-ditches-dorky-looks-gets-much-needed-glow-up/ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 11:15 Del Skrevet onsdag kl 11:15 Syar-2003 skrev (4 minutter siden): Ser ikke så veldig tiltalende ut. https://www.carscoops.com/2024/12/2026-nissan-leaf-ditches-dorky-looks-gets-much-needed-glow-up/ "When a Nissan Ariya and a Nissan Sentra love each other very much..." Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet onsdag kl 11:53 Del Skrevet onsdag kl 11:53 51 minutes ago, Hanhijnn said: Hva er spesielt med det? Har sett endel Ariya i det siste, men ikke lagt merke til noe spesielt med dørene. Mangler den indre dørstokken, noe som reduserer innstigningshøyden. Er ikke store tingen, men det er en spennende designtrend. Mangler bare at noen prøver å flytte bakluka til å gå helt ned til bunnen av bagasjerommet, og så har vi nok en spenndne trend. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet onsdag kl 12:09 Del Skrevet onsdag kl 12:09 16 hours ago, sverreb said: Det er naturligvis en forenkling, men var det et poeng du ville frem til? Et poeng er at man ved å kun bruke en sensor kan leve i troen på at den alltid gir korrekte målinger. Enkelte synes det er enklere å leve med sin 'klokkertro' enn å forholde seg til en virkelighet der ulike sensorer kan gi ulike målinger. (Ofte av gode grunner.) 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Ble en test av Ev3 og Byd Seal (sedan) idag. Jeg hater å si at Byd imponerte stort, iallefall når det kommer til forventningen av "made in china".. Ingen irritasjonsmomenter, og det irriterer vettet av meg! (Jo, forbruk! Forbruket var høyt, men det hadde jeg ventet.) Ev3, fortsatt samme godfølelsen etter å ha satt meg inn i den. God på veien, støysvak, og i forhold til Byd'n, lavt forbruk. Jeg burde jo ha deaktivert lyder å sånn på sikkerhetssystemene FØR jeg rotet meg inn på motorvei... 🙄 Varslingssystemene ble for min del et meget stort skår i gleden, men regner med at det meste av dette kan deaktiveres og at jeg må gjøre det hver gang bilen starter og stopper? Ellers var infotainment meget tungvindt å bruke mens man kjører, mulig det kun var uvant. Aner ikke. Hmm, mulig jeg må ha en testrunde til på Ev3... Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden nebrewfoz skrev (På 26.3.2025 den 13.09): Et poeng er at man ved å kun bruke en sensor kan leve i troen på at den alltid gir korrekte målinger. Enkelte synes det er enklere å leve med sin 'klokkertro' enn å forholde seg til en virkelighet der ulike sensorer kan gi ulike målinger. (Ofte av gode grunner.) Må si at jeg er imponert av avstands sensorene på min bil. Kom meg ikke ut av garasjen pga at hageslangen lå utenfor siden av bilen. Den ville ikke rygge over den. Har aldri opplevd at sensorene tar feil eller gir falsk alarm Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Ny modell fra Toyota, har ikke sett den omtalt noen steder. Men ser ikke noen eksospotter, så lurer da på om det er en ny elbil fra de som ingen har fanget opp før? Siden det minner om en pickup, kan det da være en EL-Lux de kommer til å kalle den? 😎 2 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Snowleopard skrev (9 minutter siden): Ny modell fra Toyota, har ikke sett den omtalt noen steder. Men ser ikke noen eksospotter, så lurer da på om det er en ny elbil fra de som ingen har fanget opp før? Siden det minner om en pickup, kan det da være en EL-Lux de kommer til å kalle den? 😎 Honda hadde sikkert funket også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå