Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Trestein skrev (Akkurat nå):

Det var tørre veier og 5-8 plus grader. Det var i alle fall mange reine biler å se men ikke mange teslaer

Hehe, da har du ikke sett min! :p  Men ja, bilene blir jo så og si møkkete igjen med en gang du setter deg inn i den på denne tiden av året...

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iterion skrev (1 minutt siden):

Hehe, da har du ikke sett min! :p  Men ja, bilene blir jo så og si møkkete igjen med en gang du setter deg inn i den på denne tiden av året...

Ja kjørte 400km med min uten at den ble veldig skitten. Vasket den lørdag. 

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (13 minutter siden):

Koster rundt 30 000 for ett komplett sett om du bare skal kjøpe lyktene. Har etterspurt dette for ettermontering på min egen bil da det er relativt plug and play, med litt programmering. Men ble litt for dyrt i denne omgang, de kommer vel på "bruktmarkedet" etterhvert som folk vraker bilene sine. 

Du finner de for €525 på Aliexpress, men skal ikke si noe om kvaliteten på de.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (21 minutter siden):

Koster rundt 30 000 for ett komplett sett om du bare skal kjøpe lyktene. Har etterspurt dette for ettermontering på min egen bil da det er relativt plug and play, med litt programmering. Men ble litt for dyrt i denne omgang, de kommer vel på "bruktmarkedet" etterhvert som folk vraker bilene sine. 

Har ikke du I4 M50? Trodde det var standard på de?

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (3 minutter siden):

Det er kun LCI modellen (altså facelift utgaven som kom nylig) som har de laser baklysene, før den var de eksklusive for M4 CSL :) 

Ahh ok, det gir mening. Har sett noen få av de på veien, og ja, de skiller seg greit ut kan du si. Hadde garantert oppgradert til de selv ved nærmeste mulighet for å si det sånn! :) 

Trestein skrev (3 minutter siden):

Vasket den sist i November. Hele bilen var som sandpapir. 180bar og rotordyse!

Haha da så 😂 Du også må nok vaske bilen så og si hver uke skal den den se skinnende ren ut på denne tiden av året :p Med mindre den kun står ubrukt i garasjen din da så klart 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jalla21 skrev (3 timer siden):

Du finner de for €525 på Aliexpress, men skal ikke si noe om kvaliteten på de.

om du hoster opp noen kroner ekstra kan du atpåtil få de med RGB :p 

one Pair LED Tail Lights for BMW M4 G82 4 Series G22 2020-2022 New CSL RGB Taillight G23 G26 New Upgrade Laser Light - AliExpress 

Men ja, vet det finnes kopier av disse, noe det har gjort siden M4 CSL fikk de, men så spørs det hvor naturtro de faktisk er. De fleste av kopilyktene har div. animasjoner når en starter og slår av bilen osv, som sikkert er kult for noen, men ikke helt min greier. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, Evil-Duck said:

om du hoster opp noen kroner ekstra kan du atpåtil få de med RGB :p 

one Pair LED Tail Lights for BMW M4 G82 4 Series G22 2020-2022 New CSL RGB Taillight G23 G26 New Upgrade Laser Light - AliExpress 

Men ja, vet det finnes kopier av disse, noe det har gjort siden M4 CSL fikk de, men så spørs det hvor naturtro de faktisk er. De fleste av kopilyktene har div. animasjoner når en starter og slår av bilen osv, som sikkert er kult for noen, men ikke helt min greier. 

Om de orginale produseres i Kina så kan det godt være at samme fabrikk bare produserer litt ekstra på kveldstid og at kvaliteten er tilsvarende orginalt.

Virker å være slik med en del deler til Tesla iallefall. Får "uorginale" lykter og deler på Aliexpress til småpenger som virker å være identisk med orginalproduktet og mangler bare klistremerket fra Tesla. Blir gjennkjent som orginalt utstyr av bilene også.

Men det er jo en gamble

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (13 timer siden):

Det var tørre veier og 5-8 plus grader. Det var i alle fall mange reine biler å se men ikke mange teslaer

Komme til Vestlandet litt kjapt så har eg en her nå. Men er jo som du sier en Tesla så da er den vel skitten på en 5-10km igjen 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...