Iterion Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden kremt skrev (1 time siden): Jeg er usikker på om dette er en oppgradering eller ikke. De har definitivt endret designretning i det siste. Bakluken er veldig stor og flat. Ikke spesielt pen bakfra nei..Spoileren passer liksom ikke inn lenger heller føler jeg. Og bakluka er altfor firkanta. Synes både BMW IX og Audi E-Tron ser mye mye bedre ut. Spesielt bakenden på IX er veldig elegant i forhold. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) 32 minutes ago, Iterion said: Ikke spesielt pen bakfra nei..Spoileren passer liksom ikke inn lenger heller føler jeg. Og bakluka er altfor firkanta. Synes både BMW IX og Audi E-Tron ser mye mye bedre ut. Spesielt bakenden på IX er veldig elegant i forhold. Litt spesielt design ja. Men føler selv jeg må se den i virkeligheten for å vurdere. Ser bra ut på noen biler og litt merkelig ut på andre. Ledstripa lyser faktisk ned på bakken, så det blir lett å legge merke til disse bilene i mørket etterhvert. Aud e-tron (classic\Q8) har de vel forøvrig stoppet å produsere nå, uten noen oppfølger.. Nesten litt sprøtt med tanke på hvor populær den var for noen år siden. Endret 13 timer siden av Complexity 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Complexity skrev (10 minutter siden): Litt spesielt design ja. Men føler selv jeg må se den i virkeligheten for å vurdere. Ser bra ut på noen biler og litt merkelig ut på andre. Ledstripa lyser faktisk ned på bakken, så det blir lett å legge merke til disse bilene i mørket etterhvert. Aud e-tron (classic\Q8) har de vel forøvrig stoppet å produsere nå, uten noen oppfølger.. Nesten litt sprøtt med tanke på hvor populær den var for noen år siden. Ja må det så klart. Tror nok både bakenden og ledstripa ser bedre ut i mørket. Det sagt, så liker jeg veldig godt de smale baklyktene til BMW IX, men også laserteknologien de bruker på visse modeller. Har liksom aldri vært noe særlig begeistret over designet til Model Y da jeg alltid har sett på den som en forvokst Model 3. Men ja, oppgraderingene fra gamle Y er visstnok veldig store av det jeg har lest, og det er også ekstremt godt med plass i bilen, en ting Tesla er veldig dyktige på. Så med tanke på totalpakka, er det nok ingen som kan matche Y denne gangen heller, selv om de kanskje ikke er like overlegne som tidligere. Ja, spørs hvor godt Q6 E-tron selger også da? Startpris på den ligger på 700k, men man kan nok fint legge på ekstrautstyr til rundt 200k, så den blir fort veldig dyr... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Skumle de Batman øynene helt i starten 😱 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Jotun skrev (5 minutter siden): Skumle de Batman øynene helt i starten 😱 Det er kupé lys inne i bilen over fremsetetene 🙂 Endret 12 timer siden av Syar-2003 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Syar-2003 skrev (13 minutter siden): Disse er nice 👌 Oh yes. Synes den type laselykter ser mye tøffere ut enn en lang rød ledstripe. Lyktenens fasong og former har egentlig latterlig mye å si på hvordan biler ser ut. Ikke minst hvor god lysteknologi de bruker(vet vi har hatt den diskusjonen før, hehe). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Veldig fet de baklysene til BMW ja. Men så koster de vel 50 tusen eller noe? 😅 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Complexity skrev (1 minutt siden): Veldig fet de baklysene til BMW ja. Men så koster de vel 50 tusen eller noe? 😅 Ja frontlysa koster vel 50 000kr hver. Sannsynlig at BMW bruker 200 000kr på lys? Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Har nettop kjørt 800km. Mulig at det bare er meg men syntes påfallende mange tesla biler var uvasket? Tilfeldig? Har sikkert passert flere hundre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 1 minute ago, Trestein said: Ja frontlysa koster vel 50 000kr hver. Sannsynlig at BMW bruker 200 000kr på lys? Hvor mye ekstra må man ut med for å få de lysene da? Regner med de følger med en pakke som neppe koster 4000kr ekstra bare 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Complexity skrev (Akkurat nå): Hvor mye ekstra må man ut med for å få de lysene da? Regner med de følger med en pakke som neppe koster 4000kr ekstra bare Er de ikke standard? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Trestein skrev (1 minutt siden): Complexity skrev (3 minutter siden): Veldig fet de baklysene til BMW ja. Men så koster de vel 50 tusen eller noe? 😅 Ja frontlysa koster vel 50 000kr hver. Sannsynlig at BMW bruker 200 000kr på lys? Hva sluttbruker betaler for slike, er vel ikke nødvendigvis i nærheten av hva de koster å produsere. Tipper BMW har fet fortjeneste på disse, samt at alle ledd på veien, også vet å krafse til seg! 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Complexity skrev (11 minutter siden): Veldig fet de baklysene til BMW ja. Men så koster de vel 50 tusen eller noe? 😅 De er standard på i4 m50 kampanjemodellen til 599 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Snowleopard skrev (5 minutter siden): Hva sluttbruker betaler for slike, er vel ikke nødvendigvis i nærheten av hva de koster å produsere. Tipper BMW har fet fortjeneste på disse, samt at alle ledd på veien, også vet å krafse til seg! De har nok det men de koster ikke noe ekstra når du kjøper bilen. Man kunne vel valgt å utstyre bilen med baklykter fra en folkevogn og redusert prisen med noe tusen ,men det er ikke noen opsjoner på baklys etter det jeg kunne se i konfigurator. Du kan vel betale noe for lys i dørhåndtak, i fotbrønner osv mulig at det er en opsjon Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Complexity skrev (13 minutter siden): Hvor mye ekstra må man ut med for å få de lysene da? Regner med de følger med en pakke som neppe koster 4000kr ekstra bare De følger med Adaptive Led frontlys, og koster 16.900 på vanlig i4. På i4 M50 er de standard. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) Complexity skrev (26 minutter siden): Veldig fet de baklysene til BMW ja. Men så koster de vel 50 tusen eller noe? 😅 Koster rundt 30 000 for ett komplett sett om du bare skal kjøpe lyktene. Har etterspurt dette for ettermontering på min egen bil da det er relativt plug and play, med litt programmering. Men ble litt for dyrt i denne omgang, de kommer vel på "bruktmarkedet" etterhvert som folk vraker bilene sine. Endret 11 timer siden av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Trestein skrev (18 minutter siden): Har nettop kjørt 800km. Mulig at det bare er meg men syntes påfallende mange tesla biler var uvasket? Tilfeldig? Har sikkert passert flere hundre. Vi er vel inne i den tiden der det er umulig å holde bilen ren. Bortsett fra skyll av understell er det vel liten vits. 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): Vi er vel inne i den tiden der det er umulig å holde bilen ren. Bortsett fra skyll av understell er det vel liten vits. Det var tørre veier og 5-8 plus grader. Det var i alle fall mange reine biler å se men ikke mange teslaer Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Trestein skrev (Akkurat nå): Det var tørre veier og 5-8 plus grader. Det var i alle fall mange reine biler å se men ikke mange teslaer 🤷🤷 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå