Syar-2003 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden obygda skrev (7 minutter siden): Sikkert en fin bil - men jeg har kjøpt Audi før og når jeg hadde gått gjennom listen av "du bør velge" utstyr slik selgeren la det frem - så ble prisen veldig høy. Og flere av disse valgene som jeg la inn den gangen var jo bare tull sett i ettertid. Så man kan fort kaste bort mange penger på merker som opererer med en tilvalgsliste som krever at man sitter ned og drikker kaffe sammen med selger for å skaffe energi nok til å komme gjennom....... Vel , Jeg foreslo den da du hadde Audi Q4 eTron på lista som var postet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 14 minutes ago, obygda said: Sikkert en fin bil - men jeg har kjøpt Audi før og når jeg hadde gått gjennom listen av "du bør velge" utstyr slik selgeren la det frem - så ble prisen veldig høy. Og flere av disse valgene som jeg la inn den gangen var jo bare tull sett i ettertid. Så man kan fort kaste bort mange penger på merker som opererer med en tilvalgsliste som krever at man sitter ned og drikker kaffe sammen med selger for å skaffe energi nok til å komme gjennom....... Q4 e-tron er vel som nevnt bare en sminka ID.4. Tipper du må brette ut litt om du vil ha noe mere enn stereo høytalere og ryggekamera men ellers ikke så veldig mye valg. Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Iterion skrev (39 minutter siden): Hun ene kollegaen min har faktisk en Audi E-tron. Lurer på om det er en 2020 modell Q8 hun har. Hun hadde den på verksted nå nylig for noe småplukk og måtte ut med 13.000 kr..så ja det er dyr service på disse E-tronene. Hva er "småplukk" da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 12 minutes ago, AL123 said: Hva er "småplukk" da? Tipper det er ting som gjør at bilen får bra statistikk på eu kontroller 😅 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 5 hours ago, Syar-2003 said: 3D remote view er mange år gammelt. Men har ikke vært tilgjengelig i Norge. Fra BMW faq p.t : In which countries can I use Remote 3D View in the My BMW App? With Remote 3D View, you can see a three-dimensional snapshot of your BMW from the outside and the vehicle surroundings in the My BMW App. Due to legal regulations, Remote 3D View is currently only available in these countries of delivery: Australia, Belgium, Brazil, Estonia, France, Germany, Hong Kong, Ireland, Italy, Japan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Portugal, Russia, Singapore, South Africa, South Korea, Spain, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Kingdom, USA and Canada. Se forøvrig her: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/ Det er generellt sett ikke innenfor å uten videre sette opp kameraovervåking i det offentlige rom. Om man tar opp video som konsekvens av en konkret hendelse så kan man nok oppfylle kravet om nødvendighet. Men å kunne snik-kikke fra bilens kamera i tide og utide er neppe i tråd datatiisynets krav. Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Complexity skrev (44 minutter siden): Tipper det er ting som gjør at bilen får bra statistikk på eu kontroller 😅 Tipper hele kommentaren var like kompetent som vedkommendes innlegg om varmepumper i går...Hejlper forøvrig lite at Teslaeiere sparer noen kroner på service når de får 5-6 sifrede regninger på etter EU-kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå