Simen1 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Dassen skrev (49 minutter siden): Det er noen seriøst gode tilbud på elbil for tida. Fristende å bytte ut bil nr 2 med en Ariya 2WD til under 5k i mnd og 0,- i innskudd, eller 6k med 4WD. Det er for mange ukjente variable her til å kunne gjøre fornuftige sammenligninger. Oppgi heller kjøpepris, så kan heller de som har behov for finansiering gjøre en personlig beregning av det. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden oldboy skrev (10 minutter siden): – Skal aldri kjøpe samme merke igjen Dårlig pr dette her for Hyundai Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet? 3 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Simen1 skrev (9 minutter siden): Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet? Helt enig her, dette skader vel BNH vel så mye. Helt utrolig å påstå at det er forskjellige feil, når det bare er repapasjonsforsøkene som er forskjellige, og tydeligvis feil, og ikke klarte å løse det opprinnelige problemet. Endret 2 timer siden av Snowleopard Tillagt tekst i fet skrift... 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, Simen1 said: Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet? De fikser det ikke fordi det er ikke noe fiks.. Ioniq 5 har slitt med dette siden den ble lansert, og nye Ioniq 5N har fortsatt samme problemet.. De bytter ICCU enhet på bilene til en ny utgave og folk er happy å tror ting er fikset nå men den nye utgaven av ICCU er heller ikke god. Endret 1 time siden av Complexity Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 53 minutter siden Del Skrevet 53 minutter siden 1 hour ago, Simen1 said: Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet? Det kan jeg til dels være enig i. Det er dobbelt synd da jeg eide en vanlig Ioniq av den elektriske varianten i et par år og det var en knirkefri opplevelse, så hadde lenge en Ioniq 5 i kikkerten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 minutter siden Del Skrevet 12 minutter siden Første generasjon ionic var jo en kanon bil. Eneste er vel litt begrensede egenskaper på vinter. Men lading, rekkevidde. Laaaaangt foran min leaf som ble kjøpt på samme tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå