Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Dassen skrev (49 minutter siden):

Det er noen seriøst gode tilbud på elbil for tida. Fristende å bytte ut bil nr 2 med en Ariya 2WD til under 5k i mnd og 0,- i innskudd, eller 6k med 4WD.

Det er for mange ukjente variable her til å kunne gjøre fornuftige sammenligninger. Oppgi heller kjøpepris, så kan heller de som har behov for finansiering gjøre en personlig beregning av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oldboy skrev (10 minutter siden):

– Skal aldri kjøpe samme merke igjen

Dårlig pr dette her for Hyundai 

Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (9 minutter siden):

Jeg vil påstå det er ennå dårligere PR for Birger N. Haug Drammen. Det er jo ikke Hyundai sin feil at forhandleren oppfører seg så kundefiendtlig at de forsøker å dikte opp at dette er ulike feil bare for å komme unna forbrukerkjøpsloven angående antall forsøk på å rette feil og mangler. Ei heller det urimelige kravat om at kjøper, som har vært uten bil i 3 måneder, skal dekke forhandlers kostnader med å selge mandagsbilen videre. Hvorfor fikset ikke bare Birger N. Haug feilen som førte til flatt batteri gjentatte ganger? Kompetansemangel? Motvilje? Faktureringskåthet?

Helt enig her, dette skader vel BNH vel så mye. Helt utrolig å påstå at det er forskjellige feil, når det bare er repapasjonsforsøkene som er forskjellige, og tydeligvis feil, og ikke klarte å løse det opprinnelige problemet.

Endret av Snowleopard
Tillagt tekst i fet skrift...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Simen1 said:

De fikser det ikke fordi det er ikke noe fiks.. Ioniq 5 har slitt med dette siden den ble lansert, og nye Ioniq 5N har fortsatt samme problemet..

De bytter ICCU enhet på bilene til en ny utgave og folk er happy å tror ting er fikset nå men den nye utgaven av ICCU er heller ikke god.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
1 hour ago, Simen1 said:

Det kan jeg til dels være enig i. Det er dobbelt synd da jeg eide en vanlig Ioniq av den elektriske varianten i et par år og det var en knirkefri opplevelse, så hadde lenge en Ioniq 5 i kikkerten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...