Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 2 minutes ago, BenWhittaker said: Takk - innsiktsfullt! Neste bilen jeg nå sammenliner er ID4 vs Ioniq 5. Sistnevnte fremstår bedre på tech, software og lading, romsligheti baksetet, mens ID4 har større bagasjerom og noe lengre rekkevidde (hvis man ser på tidligere årsmodeller / brukt). Erfaringer med IONIQ 5? Veldig god å kjøre. Bra med power. Sliter veldig med 12V batterier, og megadyr service. Men jeg ville nok valgt en sånn over id.4 om jeg ikke trengte bagasjeplassen Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 32 minutter siden Del Skrevet 32 minutter siden Complexity skrev (3 timer siden): Veldig god å kjøre. Bra med power. Sliter veldig med 12V batterier, og megadyr service. Men jeg ville nok valgt en sånn over id.4 om jeg ikke trengte bagasjeplassen Lett å lese seg fast i "kaninhull" på diverse forumer, men pr nå ser Ioniq5 ut som et safere kjøp brukt da pre 23-modellene av ID.4 har mye rusk i maskineriet på forumer i form av diverse småplager i UI of Software. Jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå