Complexity Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg brukte før noen solskjermer i taket på min bil om vinteren med litt bobleplast mellom for å hindre kulderas. Kosta lite og da blir jo taket helt mørkt med stofflignende feeling. Klipset enkelt på. Nå bruker jeg bare lue istedefor. på de nyere bilene med varmepumpe er det mye mere futt i klimaanlegget så der går det fint uten. Endret 4 timer siden av Complexity 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (7 minutter siden): Haha er jo klart jeg er det. Er jo en grunn til at jeg har booket prøvekjøring med så godt som alle modeller du kan kjøpe per dags dato, - kinesiske. 😂 Ev6, Tm3 og Y idag. Sålangt no bueno, selv om at begge T traff gode punkter. Men så ble det snakk om tredjepartsløsninger på det som for meg er største drawback. Om det eksisterer gode løsninger der så kan Tesla vurderes på nytt. Ser den 😋Godt du har holdt deg langt unna de kinesiske merkene i det minste 😄 Ja, det kommer jo an på hva du liker og hva som er viktigst for deg så klart. Men haster det ikke ville jeg nå kanskje ha venta med å kjøpe til nye Model Y Juniper kommer ut - om du først skal/vil gå for Model Y. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Snowleopard skrev (6 timer siden): Denne var forresten lekker. Bare lurer på om den virkelig vil se slik ut når den lanseres... https://www.tv2.no/broom/salget-har-brabremset-na-trenger-de-en-suksess/17275422/ Det er ikke langt unna ferdig bil, det der. Og den er noe av det lekreste jeg har sett på en stund.. Har hatt svært gode opplevelser bak rattet på hybridene DS7 og DS9 tidligere, og denne gleder jeg meg til å prøve. Forfriskende å se noe annet på veien, og jeg tror mange som våger seg inn bak rattet på f.eks DS ville blitt positivt overrasket. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Iterion skrev (11 minutter siden): Ser den 😋Godt du har holdt deg langt unna de kinesiske merkene i det minste 😄 Ja, det kommer jo an på hva du liker og hva som er viktigst for deg så klart. Men haster det ikke ville jeg nå kanskje ha venta med å kjøpe til nye Model Y Juniper kommer ut - om du først skal/vil gå for Model Y. Jeg skal prøvekjøre de kinesiske og, men det blir garantert ikke kjøp. 😃 (noen av dem iallefall) Bilkjøp blir uansett ikke gjennomført før på nyåret engang. 🙂 Som jeg skrev litt om tidligere så kommer jo 4x4 på Ev3 til neste år, nøyaktig når vet vi ikke, må jo vente til den er prøvekjørt og. 😅 (Likte feelingen jeg fikk av å prøvesitte den idag såpass at jeg bare må.) Er en omstendelig prosess. 🫣 Og som jeg skrev tidligere så ble jeg lurt til å se på PS4... Hadde jo aldri vært til vurdering engang før jeg satte i den selv... Endret 3 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
sfRoyal12 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg har prøvekjørt TMY, TM3, Buzz, EV6, Enyaq, Polestar 3 og Xpeng G9 før jeg endte opp med å bestille Sealion 7. Anbefaler deg å prøve den. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) sfRoyal12 skrev (7 minutter siden): Jeg har prøvekjørt TMY, TM3, Buzz, EV6, Enyaq, Polestar 3 og Xpeng G9 før jeg endte opp med å bestille Sealion 7. Anbefaler deg å prøve den. Skal prøvekjøre den, en av få kinesere jeg skal prøvekjøre. Men den har altfor lav nyttelast. 😁 Edit* Og den har panoramaglasstak.. 🫣 Endret 3 timer siden av Duriello Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden sfRoyal12 skrev (6 minutter siden): Jeg har prøvekjørt TMY, TM3, Buzz, EV6, Enyaq, Polestar 3 og Xpeng G9 før jeg endte opp med å bestille Sealion 7. Anbefaler deg å prøve den. Hva fikk deg til å bestille BYD Sealion 7? Synes den ser ganske så grei ut, kineserne lager faktisk decente biler om dagen. Varmepumpe som standard også ser jeg, og et veldig pent interiør må jeg si! Meget elegant interiør faktisk. Og jeg liker designet på bilen. Men sitter fortsatt laaangt inne å kjøpe BYD eller noe annet kinesisk merke!! 2 Lenke til kommentar
sfRoyal12 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Interiøret, totalpakken i forhold til pris. Har bare to små barn, så kom frem til at jeg klarer meg med lav nyttelast, og på grunn av barn er fokus på komfort fremfor kjøredynamikk helt ok for meg. Kjøling i setene, heads up, veldig bra parkeringssensorer/360 kamera. Panoramaglasstak med gardin. Elbil24 testet TMY, G6 og sealion 7: Sitat Så hvilken bil skal man velge? Vel, det overlater vi til dere lesere, men en test uten en vinner er kjedelig, og vi må nok si at BYD Sealion 7 trekker det lengste strået, vel å merke hvis du klarer å leve med den begrensede nyttelasten. Den går nesten like langt som de to andre, den lader anstendig raskt, den byr på svært god plass – både i baksetet og i bagasjerommet – takket være sin ekstra lengde, og på tross av så og si alt tenkelig utstyr overgår den likevel ikke de andre på pris. Så er det sikkert med alle dem som leser denne testen, som det er med alle andre som spør oss om råd: De får sine tips og råd, og deretter går alle og kjøper en Tesla Model Y. Og vi klandrer dem ikke. Endret 2 timer siden av sfRoyal12 1 Lenke til kommentar
sfRoyal12 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) kremt skrev (16 minutter siden): Prøvde du G6 Nei, skulle gjort det, men synes ikke den er så pen. Likte G9 veldig godt når jeg prøvde den. En faktor til som dro meg mot s7, fysiske knapper. Skulle gjerne hatt skiluke. I tillegg, V2L og veldig gode seter. Endret 2 timer siden av sfRoyal12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå