Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

12 minutes ago, Iterion said:

Tja. Hva synes du selv? Liten mini Kuga lookalike? Ikke noe jeg hadde kjøpt, virker ikke som at de lærer av feilene sine dessverre i Ford. Stygg bil og dårlig kvalitet på interiør. Nei takk, Ford! Eneste el Forden som kunne frista er vel F-150 lightning, som arbeidsbil. 

Skjønner ikke hva ford driver med på elbilfronten designmessig.

Så Capri på veien her om dagen. Den ser ikke ut i måneskinn spør du meg. Den lille exploreren ser ikke helt ille ut, men ikke noe høydare.

Mustang Mach-e ser jo faktisk decent ut, men den legger de ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bzzlink skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke hva ford driver med på elbilfronten designmessig.

Så Capri på veien her om dagen. Den ser ikke ut i måneskinn spør du meg. Den lille exploreren ser ikke helt ille ut, men ikke noe høydare.

Mustang Mach-e ser jo faktisk decent ut, men den legger de ned.

Ikke jeg heller.. 

Ja den ser jo helt forj...ut. Så fortsetter de med elendig kvalitet på interiør og whatnot. Har vel ikke en egen elbil plattform enn så lenge heller? Og taper penger så det suser. De kan å lage pickuper da... 

Ja Mustang Mach-e så grei ut, den var et unntak faktisk. Ikke noe jeg hadde kjøpt det heller, men bedre enn de andre ja. Jeg likte jo egt utseendet på Explorer EV, men da jeg så den i butikk og fikk satt meg i den og vurdert litt, så gikk jeg raskt bort fra den tanken. 

Endret av Iterion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iterion skrev (21 minutter siden):

Tja. Hva synes du selv? Liten mini Kuga lookalike? Ikke noe jeg hadde kjøpt, virker ikke som at de lærer av feilene sine dessverre i Ford. Stygg bil og dårlig kvalitet på interiør. Nei takk, Ford! Eneste el Forden som kunne frista er vel F-150 lightning, som arbeidsbil. 

Kan si det sånn, at det er en bil som er utelukket for min del. 🙂

Endret av Duriello
Lenke til kommentar
Iterion skrev (1 minutt siden):

Hehe da er vi enige Duriello! 

Denne kommentarer oppsummerer denne bilen greit vil jeg si...

image.png.ba603dfb15a6c4607d35dd5a633853b3.png

Ikke-konkuransedyktige priser, farger og fasong som minner om playmobil/duplo biler. Kjipt interiør.. 

Jeg likte Explorern helt til jeg innså at de bruker de samme knappene på ratt som VW... Og igjen, kjipe farger i konfigurator.. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (2 minutter siden):

Sier ikke at Capri er noen designperle, men har da definitivt sett styggere biler. Snakker vi om samme bil her?

Kan noen poste bilde av bilen så vi blir sikre på at vi snakker om samme bil?

Caprien ser definitivt bedre ut enn den ny Pumaen, ja. 

Capri:

ddbea7c1-e6ce-3ca2-a340-37ac93077851.jpg

Puma: 

780e6000-fb58-394d-8f36-654fc93d19eb.jpg

Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (6 minutter siden):

Hvis dette er typiske småbiler som ikke koster så mye så er utseendet inafor. Hvis dette skal være "premium" bilene til Ford så er jeg ikke imponert. 

Ford har ikke premiumbiler lenger. (Om de har noen, så føles de iallefall ikke som premium.)

Småbiler vil jeg ikke kalle dem, de er jo rundt id4 størrelse.

Endret av Duriello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...