bzzlink Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 2 hours ago, Iterion said: Ja jeg hadde heller ikke kjøpt denne. Sikkert meget god i å sitte i og å kjøre, men fortsatt. Av Audi elbiler så liker jeg nok mest Q8 e-tron, men den er altfor dyr. Fint design da og tror den er meget god å kjøre. Men det blir for stive priser. Da hadde jeg heller kjøpt en Taycan. Enig i at BMW interiøret ser litt bedre ut. Det er vel flere som tenker det samme som deg, det blir for dyrt, og de som har penger til å handle i det segmentet kjøper heller bensin eller hybrid fortsatt kanskje. Audi ser på å legge ned produksjonen, men kan hende dette bare er rykter https://www.caranddriver.com/news/a61558127/audi-q8-e-tron-end-production-early/ Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) DrAlban3000 skrev (14 minutter siden): Slik er det i alle Mercedes modellene jeg har kjørt de siste 10 årene. Starta i firmaet med en 2017 C180T m/ AMG line interiør, samme i S klasse jeg lånte på jobbreise i Tyskland, Samme i EQC jeg lånte en helg. Var på Danmarksreise med en kompis i EQC 2018, samme bråket fra all plasten. Spesielt midtkonsollen er en kilde til knirking. Mercedes lever på en gammel oppfatning om at det er så knallbra, i praksis er de blant de dårligere i min oppfatning. At de også har satt opp et innvendig lysdesign som minner om kabinettet jeg hadde med på TG back in the day bidrar også til å dra det helt ned i bøtta. Da jeg leide S klasse ble jeg møtt av en blålilla skrikende belysning som minnet om dassen på Oslo S. Sånn belysning de bruker for at folk ikke skal finne blodårene sine. Ja og det sier jo sitt. Midtkonsollen til Mercedes har jeg vært skeptisk til lenge. Samme var det vel i GLC. De gjør nok det ja. Hehe jeg er faktisk helt enig angående belysningen, den og virker litt "billig"for å være ærlig, og på grensen til...tja...harry? 😆 Apropo den skrikende blålilla belysningen...sjekk ut interiøret på denne G63 2025 modellen: Litt bedre kanskje, men jaggu meg plastikk her også! Mens den elektriske versjonen ser slik ut: (06:45 for interiør delen) Endret 20 timer siden av Iterion Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Herregud for et grusomt interiør... Er jo null klasse over det der. Mangler bare en Poppy (en slik godlukt sak) på dashboret og diskokule i taket... Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Iterion skrev (12 minutter siden): Ja og det sier jo sitt. Midtkonsollen til Mercedes har jeg vært skeptisk til lenge. Samme var det vel i GLC. De gjør nok det ja. Hehe jeg er faktisk helt enig angående belysningen, den og virker litt "billig"for å være ærlig, og på grensen til...tja...harry? 😆 Apropo den skrikende blålilla belysningen...sjekk ut interiøret på denne G63 2025 modellen: Sliter med å forstå hvem det skal appelere til. Jeg mener Endret 19 timer siden av DrAlban3000 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) DrAlban3000 skrev (4 minutter siden): Sliter med å forstå hvem det skal appelere til. Jeg mener Ser faktisk helt for j...ut! 😂 bzzlink skrev (24 minutter siden): Det er vel flere som tenker det samme som deg, det blir for dyrt, og de som har penger til å handle i det segmentet kjøper heller bensin eller hybrid fortsatt kanskje. Audi ser på å legge ned produksjonen, men kan hende dette bare er rykter https://www.caranddriver.com/news/a61558127/audi-q8-e-tron-end-production-early/ Stemmer nok det, var vel snakk om at de måtte kutte på ansatte også, var det ikke? Endret 19 timer siden av Iterion Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Iterion skrev (8 minutter siden): Stemmer nok det, var vel snakk om at de måtte kutte på ansatte også, var det ikke? Tenker de fint kan starte i design avdelingen. Men er nok de aller lavest på gulvet som ryker først... Er forsåvidt lenge siden de har levert på eksteriør å for min del. Spesielt på elbilene. 🫣 Endret 19 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
John-B Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 12 minutes ago, DrAlban3000 said: Sliter med å forstå hvem det skal appelere til. Gamere fra gamledager når lys og bling i PCen var en ny ting, og Windows Vista var trendy; de har jo også kopiert designet til Windows Media Player fra 2007 i UX: 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) John-B skrev (13 minutter siden): Gamere fra gamledager når lys og bling i PCen var en ny ting, og Windows Vista var trendy; de har jo også kopiert designet til Windows Media Player fra 2007 i UX: Uff det verste er jo at det ligner også...Nå skal jeg ikke "disse" Mercedes for mye her..men de skjermene deres også ser jo så sykt utdatert ut. Typ Windows Vista UX ja 😂 Og greit nok, de som kjøper en G63 driter vel kanskje loddrett i akkurat det mtp det er en legendarisk bil osv, men kom igjen a Mercedes! For min del så blir det bare stopp pga det og altfor flashy belysning! Selv om jeg elsker eksteriør designet på en ekte G-Wagon! Og nå snakker vi om en bil til flere millioner. Men ja..virker som de fleste av oss er enige i akkurat det. Synes det er moro å diskutere litt interiør også jeg da. Duriello skrev (19 minutter siden): Tenker de fint kan starte i design avdelingen. Men er nok de aller lavest på gulvet som ryker først... Er forsåvidt lenge siden de har levert på eksteriør å for min del. Spesielt på elbilene. 🫣 Jeg er vel ganske så enig i det. Synes jo Q8 E-tron ser grom ut, men de blir utkonkurrert mtp pris så det selges ikke nok av de. Så nei..jeg vet ikke helt med Audi for å være ærlig. Likte jo A6/A4 godt back in the days. Nye el A6 ser jo "meh" ut. Interiørmessig så er de vel et stykke foran Mercedes da. For å si det sånn da, det blir ingen Merce eller Audi elbil på meg med det første. Endret 19 timer siden av Iterion Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden En kompis kjøpte seg for en uke siden en 2021 modell Mercedes C63 AMG stasjonsvogn til 1.7 mill. Har ikke sett denne inni enda, men håper ikke den ser sånn ut... 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Iterion skrev (17 minutter siden): Uff det verste er jo at det ligner også...Nå skal jeg ikke "disse" Mercedes for mye her..men de skjermene deres også ser jo så sykt utdatert ut. Typ Windows Vista UX ja 😂 Og greit nok, de som kjøper en G63 driter vel kanskje loddrett i akkurat det mtp det er en legendarisk bil osv, men kom igjen a Mercedes! For min del så blir det bare stopp pga det og altfor flashy belysning! Selv om jeg elsker eksteriør designet på en ekte G-Wagon! Og nå snakker vi om en bil til flere millioner. Men ja..virker som de fleste av oss er enige i akkurat det. Synes det er moro å diskutere litt interiør også jeg da. Jeg er vel ganske så enig i det. Synes jo Q8 E-tron ser grom ut, men de blir utkonkurrert mtp pris så det selges ikke nok av de. Så nei..jeg vet ikke helt med Audi for å være ærlig. Likte jo A6/A4 godt back in the days. Nye el A6 ser jo "meh" ut. Interiørmessig så er de vel et stykke foran Mercedes da. For å si det sånn da, det blir ingen Merce eller Audi elbil på meg med det første. Nå trodde jeg det var snakk om mercedes. 😅 Er mercedes som sliter litt med designet om dagen. Har lite imot Audi, dog noe av den pianoplasten kan de fint kutte ut. Synes nye A6 er stilig, samme med Q6/SQ6 (det er den nye suven sant?) og Q8, men den går vel ut av produksjon hørte jeg rykter om. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Bjerknez skrev (17 minutter siden): En kompis kjøpte seg for en uke siden en 2021 modell Mercedes C63 AMG stasjonsvogn til 1.7 mill. Har ikke sett denne inni enda, men håper ikke den ser sånn ut... Grom bil, alltid likt AMG vognene. Har en stygg mistanke om at designteamet har lekt seg litt med interiøret i den og, men langt fra så ille som de andre som ble nevnt i sted.🫣 Legger til bilder fra 2023 modellen. Endret 18 timer siden av Duriello Bilder og tekst Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Knirke.mov Denne tar vel kaka. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden bzzlink skrev (4 timer siden): Det er vel flere som tenker det samme som deg, det blir for dyrt, og de som har penger til å handle i det segmentet kjøper heller bensin eller hybrid fortsatt kanskje. Audi ser på å legge ned produksjonen, men kan hende dette bare er rykter https://www.caranddriver.com/news/a61558127/audi-q8-e-tron-end-production-early/ Største problemet med Q8 E-Tron er vel at den er basert på en bil som virkelig begynner å dra på åra, er vel i bunn og grunn den samme bilen som gode gamle E-Tronen som ble lansert for 6 år siden, riktignok med en del forbedringer spesielt på effektivitet siden, men det er ingen fullverdig ny modell. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Apropo design, denne ER kul! Noe av sjarmen med sånne biler forsvinner desverre ut med ice-motoren.. 😥 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Duriello skrev (5 timer siden): Grom bil, alltid likt AMG vognene. Har en stygg mistanke om at designteamet har lekt seg litt med interiøret i den og, men langt fra så ille som de andre som ble nevnt i sted.🫣 Legger til bilder fra 2023 modellen. Ventilane i baksetet ser lettare bekymra ut. Endret 13 timer siden av Zeph 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Zeph skrev (2 minutter siden): Jada jada, jeg tenkte faktisk jeg skulle legge ut bildet sånn selv. 😛 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Futurama-design. Bender vil ha det bekymra trynet sitt tilbake. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden En titt på nye Ford Puma. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Zeph skrev (5 timer siden): Ventilane i baksetet ser lettare bekymra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå