onkel_jon Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Istedenfor nammi box, sjekk ut citroen e-c3 https://www.tv2.no/broom/rabillig-og-europeisk/17192178/ Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 51 minutes ago, Bjerknez said: Til rundt 300.000 som jeg anntar budsjettet ditt er, så kan man ikke akkurat velge og vrake, men jeg kan jo kanskje anbefale å se nærmere på en Mini Cooper? Skikkelig kule biler synes jeg i sitt segment. Takk for forslag. Skal sjekke den ut. 50 minutes ago, Iterion said: Vanskelig å slå en Mazda elbil til 270k med hvor lang rekkevidde? Tesla Model 3 knuser jo den, og ser mye bedre ut...Ville ikke kjøpt noe Kina bil ala MG4... 17 minutes ago, DrAlban3000 said: Jeg har Mazda MX30 Makoto. Bruksområdet er ganske smalt, men den er en herlig bil å pendle i. Om du allerede vurderer biler til 100k mer bør du sjekke ut Highland versjonen av Model 3. MG4 var egentlig et eksempel på en bil som var for dyr i forhold til våre ønsker så Tesla blir litt dyrt. MG reklamerer jo med en langt lavere pris, men totalprisen ble plutselig nesten 400.000. 17 minutes ago, kremt said: Kjøp billigste versjon til 219 tusen. Den er trolig mer enn god nok. Vi prøvekjørte faktisk den, men det var kun 12.000k forskjell i pris. 258k vs 268k hvis jeg husker riktig. Kan spare inn litt ved å velge hvit lakk og kjøpe vinterhjul, men det blir jo likt for begge. Vi vurderer hvilken utgave det blir. Men automatiske lys frister. Lenke til kommentar
eintotre Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 10 minutes ago, onkel_jon said: Istedenfor nammi box, sjekk ut citroen e-c3 https://www.tv2.no/broom/rabillig-og-europeisk/17192178/ Har sett litt på den og skal se om jeg får fikset en prøvekjøring. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden eintotre skrev (24 minutter siden): MG4 var egentlig et eksempel på en bil som var for dyr i forhold til våre ønsker så Tesla blir litt dyrt. MG reklamerer jo med en langt lavere pris, men totalprisen ble plutselig nesten 400.000. MG 4 har hatt fine priser på finn for biler som er ca ett år gamle. sett flere rundt 260k inkludert to hjulsett for luxury modellen, da er prisen mer spiselig for MG4. Til "fullpris" på 380k så er den jo på TM3 nivå, og TM3 er nok på mange måter en bedre bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå