Auto Asmodeus Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden bzzlink skrev (7 minutter siden): Model 3 tar av i Norge. Jeg sier ikke at alle med tendenser til smal bart og sideskill velger sedan, men her kan man anta et og annet… Prøv å sammenlign med samme datoer i 1979. Er sikker på at tallene blir enda bedre da. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Tydeligvis sårt tema at tesla salget stuper, samtidig som tusenvis av den gamle modellen står på havna. Det er vel intet tre som vokser inn i himmelen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) kremt skrev (22 minutter siden): Tydeligvis sårt tema at tesla salget stuper, samtidig som tusenvis av den gamle modellen står på havna. Det er vel intet tre som vokser inn i himmelen. Er tydelig det. Antallet biler, og hvor mange teslaer som står i Drammen er anes ikke, men det var tydelig at en ganske stor andel av bilene var tesla y og at noen av bilmportørene hadde biler i Røyken fordi det var nært fullt. Samtidig lagrer bilhavnen biler lenger opp nord for Drammen også, men hvilke merker dette er aner jeg ikke. Tror det for det meste er varebiler og chassis til planbiler. Endret 17 timer siden av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Snakker om sola. Toyota skal snart vise ein ny elbil. https://www.motor.no/aktuelt/toyota-teaser-ny-coupe-elbil/306906 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 42 minutes ago, kremt said: Tydeligvis sårt tema at tesla salget stuper, samtidig som tusenvis av den gamle modellen står på havna. Det er vel intet tre som vokser inn i himmelen. Får håpe for Tesla sin del at det ikke står tusenvis der. Model Y er tilbake på registreringstoppen nå februar ser jeg. Så går nok bra 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Brutalt fall i tesla aksjen. Når får musk sparken? Eneste som holder han i stillingen er meme prisen på aksjen. Jeg hadde garantert kjøpt tesla om det ikke var for musk. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden kremt skrev (1 time siden): Tydeligvis sårt tema at tesla salget stuper, samtidig som tusenvis av den gamle modellen står på havna. Det er vel intet tre som vokser inn i himmelen. Litt det samme som det er viktig av en eller annen grunn å tolke tallene veldig negativt. Eg er bare fascinert 🤣 Finn opplever økt etterspørsel etter brukte. Var en artikkel om dette i går. Bryr meg igrunn lite salgstallene mnd for mnd. Spesielt januar som har så store sprik som den har hatt de siste 4 årene. Akkurat nå hadde det bare vært veldig digg om musk trakk seg ut av Tesla og satset alle sparepengene på Trump og tapte. Men sånn ellers går livet videre enn så lenge. Til tross for nedgang i salget for tesl og en enorm suksess for Toyota 🤷 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden PgUp skrev (11 minutter siden): Brutalt fall i tesla aksjen. Når får musk sparken? Eneste som holder han i stillingen er meme prisen på aksjen. Jeg hadde garantert kjøpt tesla om det ikke var for musk. Skjønner ikke helt hvordan de skal kunne ha han som foregangsfigur lengre. Når det er sagt så har han jo mest vært en eier de siste årene. Hans bidrag inn mot Tesla har ikke vært all verden. 3 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden PgUp skrev (30 minutter siden): Brutalt fall i tesla aksjen. Når får musk sparken? Eneste som holder han i stillingen er meme prisen på aksjen. Jeg hadde garantert kjøpt tesla om det ikke var for musk. Hvorfor hadde du garantert kjøpt tesla om det ikke var for Musk? Og hvilken modell hadde du kjøpt da? Kan trøste deg med at han nok ikke kommer til å få sparken så da må du nok gå for et annet merke gitt.. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Zeph skrev (1 time siden): Snakker om sola. Toyota skal snart vise ein ny elbil. https://www.motor.no/aktuelt/toyota-teaser-ny-coupe-elbil/306906 Hmm den kan vel umulig se verre ut enn BZ4X vel? Først og fremst spent på designet her kjenner jeg, tror nok den kommer til å få brukbar rekkevidde. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Iterion skrev (8 minutter siden): Hvorfor hadde du garantert kjøpt tesla om det ikke var for Musk? Og hvilken modell hadde du kjøpt da? Kan trøste deg med at han nok ikke kommer til å få sparken så da må du nok gå for et annet merke gitt.. Model 3 rwd. Får ikke mer for pengene. Men jeg ønsker ikke å gi penger til en fascist. 8 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden PgUp skrev (43 minutter siden): Brutalt fall i tesla aksjen. Når får musk sparken? Eneste som holder han i stillingen er meme prisen på aksjen. Jeg hadde garantert kjøpt tesla om det ikke var for musk. Styre ser det nok slik at de fortsatt selger mye på grunn av Musk og at å kaste han hadde gitt reduksjon i salg. aksjen er fortsatt mega hypet om en ser på standard verdier ift børspris og regnskap. hvor lenge musk får holde på er dog spennende, det begynner å bli ganske heftig. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden PgUp skrev (5 minutter siden): Model 3 rwd. Får ikke mer for pengene. Men jeg ønsker ikke å gi penger til en fascist. Du kan få kjøpe min når jeg bytter til Y/S så slipper du å gi noe til musk og har free pass ift kjøps tidspunkt:p Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 1 hour ago, bzzlink said: tilbake på registreringstoppen nå februar Ja jøss, hele 18 biler mer enn Nissan Ariya, som forøvrig "aldri" har solgt noe særlig. Hvorfor selger den plutselig nå, skal alle landets bestemødre plutselig ha ny elbil. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden PgUp skrev (25 minutter siden): Model 3 rwd. Får ikke mer for pengene. Men jeg ønsker ikke å gi penger til en fascist. Aha, samme som den jeg har det hehe. Veldig fornøyd med den, men Highland er enda bedre og har mye bedre rekkevidde enn den jeg har. Men ja ser den da. Så haugevis av Highlands i Oslo i dag så er nok av folk som både kjøper og kjører den fortsatt. Hva kunne du tenkt deg isteden for Model 3 da? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Salvesen. skrev (30 minutter siden): Du kan få kjøpe min når jeg bytter til Y/S så slipper du å gi noe til musk og har free pass ift kjøps tidspunkt:p Deal Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Iterion skrev (7 minutter siden): Aha, samme som den jeg har det hehe. Veldig fornøyd med den, men Highland er enda bedre og har mye bedre rekkevidde enn den jeg har. Men ja ser den da. Så haugevis av Highlands i Oslo i dag så er nok av folk som både kjøper og kjører den fortsatt. Hva kunne du tenkt deg isteden for Model 3 da? Skoda elroq og ev3 ser ikke så dumme ut må jeg si. Trenger ikke noe særlig større enn disse. Endret 15 timer siden av PgUp Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden PgUp skrev (6 minutter siden): Skoda elroq og ev3 ser ikke så dumme ut må jeg si. Trenger ikke noe særlig større enn disse. Ok kan kanskje være verdt å sjekke ut Volvo EX30 evt EV6 også. Evt kjøpe en brukt Model 3, da slipper du å ta verditapet også. i tillegg til at du ikke støtter Musk 😉 F.eks @Salvesen. sin 😁 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) 1 hour ago, kremt said: Ja jøss, hele 18 biler mer enn Nissan Ariya, som forøvrig "aldri" har solgt noe særlig. Hvorfor selger den plutselig nå, skal alle landets bestemødre plutselig ha ny elbil. Tja, er kansje en av bilene som gir minst skam? Japanske biler? kansje derfor Toyota og selger bra nå? Neida er nok sikkert en annen forklaring på det. Har stusset litt på at den ikke har vært mere populær siden Leaf har gitt Nissan ett veldig bra rykte på pålitelighet.. Bjørn Nyland er hittil veldig fornøyd med Byd Sealion 7 forøvrig. Litt irriterende software men ellers virker den ganske så bra Endret 14 timer siden av Complexity 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden PgUp skrev (2 timer siden): Brutalt fall i tesla aksjen. Når får musk sparken? Eneste som holder han i stillingen er meme prisen på aksjen. Jeg hadde garantert kjøpt tesla om det ikke var for musk. Jeg tror ikke folk er så idealistiske som hypen e så skråsikker på. De aller fleste gir blaffen i Musk (som jo ikke lager bilene på noen måte), og kjøper bil etter lommeboken og hvor bra bil de får! Og at Model 3 og Y er ekstremt mye bil for pengene, og konkurrerer helt i toppen, er det vel ingen som betviler? Jeg kommer til å kjøre min(e) Tesla så lenge de holder det nivået de har nå. Spesielt den ekstremt detaljerte softwaren. Og bare så det er sagt, så gir jeg blaffen i Musk. Går han dunken er det greit for meg, blir han president er det ikke greit for meg, men jævlig lite jeg kan gjøre noe med. Så jeg kommer til å fortsette å kjøre Teslaen min. Uten noen som helst skam. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå