HF- Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Simen1 skrev (22 minutter siden): I den sikkerhetspolitiske situasjonen vi er i nå så griper politikk og elbil ennå sterkere inn i hverandre enn det har gjort før. De som bruker en årslønn på et produkt fra Kina eller Musk burde bli mer klar over at en så stor sum påvirker sikkerhetssituasjonen til sine medborgere, landet. Hvis ikke så bør staten gripe inn og påtvinge det med forbud eller tollsatser. Vi burde følge EU og innføre straffetoll på elbiler fra Kina 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) AL123 skrev (8 minutter siden): Når en kommer med helt unødvendige spydige innlegg selv, så må en tåle tilsvarende svar. Ikke min feil at du suger på sarkasme 😉 . Diskuter temaet saklig, så skal du se du får helt andre svar 🙂 Siden du svarer på den latterlige "jeg er bedre enn deg" til alle så regner jeg med alle utenom deg gjør det på feil måte? Når alle andre er idioter det ofte et tegn...... Eller klart. Ingen er så god som du! Edit: Shit. Glemte bilmekanikerne. De er bedre enn deg. Verdens vanskeligste yrke. Noe du jo ikke er? Endret 12 timer siden av Jotun 1 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jotun skrev (4 minutter siden): Siden du svarer på den latterlige "jeg er bedre enn deg" til alle så regner jeg med alle utenom deg gjør det på feil måte? Når alle andre er idioter det ofte et tegn...... Eller klart. Ingen er så god som du! Edit: Shit. Glemte bilmekanikerne. De er bedre enn deg. Verdens vanskeligste yrke. Noe du jo ikke er? Sorry, men gidder ikke bruke mer tid på å diskutere ting som ikke har med saken å gjøre med deg. Du fremstår som butthurt, til tross for at du legger opp til alt sammen selv. Veldig ofte, også i dette tilfellet, legger du ut egne innlegg som er er spydige stikk til meg i diskusjoner du ikke er en aktiv deltager i, kun for å prøve å provosere frem en reaksjon. Da svarer jeg med sarkasme, som jeg synes er en mye bedre reaksjon en å grine annonymt til en moderator. Og når det kommer til påstanden om besserwisser. Du er muligens et sånt snøfnugg som har blitt oppdratt til å tro at alles mening er like mye verdt. Du har nok desverre blitt forledet. De aller fleste temaene på diskusjon ville jeg aldri våget meg i nærheten av, men bil er faktisk noe jeg har litt greie på, av flere grunner. Politikk og samfunn har jeg litt interesse for uten på noen måte å være noen ekspert. Når du da åpenbart ikke vet mye om bil, og selv hevder at du driter i politikk, så må du tåle at du ikke blir hørt. Så enkelt er det. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Du kan da ikke mene at eg mener at alles meninger er like mye verdt? 🙄 Såpass burde du forstått de siste innleggene.... Men kanskje eg forventer for mye Edit: Finner ikke innlegget der eg skriver at eg driter i politikk Endret 12 timer siden av Jotun 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jotun skrev (2 minutter siden): Du kan da ikke mene at eg mener at alles meninger er like mye verdt? 🙄 Såpass burde du forstått de siste innleggene.... Men kanskje eg forventer for mye Mine meninger om strikkeoppskrifter eller golfspilling er ikke mye verd. Sånn er det bare. Jeg har ikke peiling på noen av delene 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Hadde heller hørt på deg om strikkeoppskrifter enn AL på alt annet. 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Jotun skrev (52 minutter siden): Hadde heller hørt på deg om strikkeoppskrifter enn AL på alt annet. Og derfor blir du aldri smartere 🙂 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Her er du god! Men forventer ikke dårligere av en taxisjåfør 💪 Endret 4 timer siden av Jotun 2 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Iterion skrev (10 timer siden): Er det ikke en egen tråd hvor man kan diskutere all slags politikk og etikk innenfor bilbransjen? Direkte slitsomt å se side inn og side ut med politikk i en biltråd synes nå jeg. Burde vært diskutert i en egen tråd, for jeg skjønner jo det er et hett tema, og kanskje spesielt nå med de siste hendelsene som har vært..Musk, kinabiler etc.. La nå Tesla-haterne få ha hat-festen sin. Er ikke så ofte de finner noe (nesten) substansielt å rope høyt om. Og da føles livet demmes nesten betydningsfullt. Heldigvis så slenger det en moderator innom her nesten hver uke, så det blir nok ryddet opp til slutt. Oops, der sa jeg visst m-ordet. Det er jo som kjent IKKE lov. Er vel nesten det eneste som ikke er lov her. Fy meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå