Snowleopard Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden nebrewfoz skrev (51 minutter siden): Det ligner vel mer på den hilsenen Breivik av og til bruker, ja ... Og det forandrer jo alt. /s Sånn bare for å spørre, hva skal man tenke om dette, som media ikke har fordømt? "None of the below were attacked in the same way. It's a hand gesture that could have 100 explanations, the mainstream media just choose the one that best fits their narrative." https://x.com/johntu80/status/1881603259133313122 Food for thoughts? 6 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Eide i en periode en MC som var registrert med SS-skilter (Bergen). Burde jeg skamme meg nå, tenker du? Det var bare en eldre, brukt MC som visstnok går ennå i drift. Japansk da, ikke tysk-produsert, om det er formildende omstendighet! 🙃 Endret 16 timer siden av Snowleopard Skriveleif Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 14 minutes ago, Snowleopard said: Sånn bare for å spørre, hva skal man tenke om dette, som media ikke har fordømt? Har du video av noen av disse situasjonene, slik at vi kan gjøre en sammenligning på litt likere vilkår? Eller har du kanskje video av deg selv, der du hilser på samme måte, sånn for å vise at det er helt vanlig det Musk holder på med? 5 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Snowleopard skrev (19 minutter siden): Sånn bare for å spørre, hva skal man tenke om dette, som media ikke har fordømt? "None of the below were attacked in the same way. It's a hand gesture that could have 100 explanations, the mainstream media just choose the one that best fits their narrative." https://x.com/johntu80/status/1881603259133313122 Food for thoughts? Wow, dette var en ny low av deg. Skremmende. 6 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 18 minutes ago, Snowleopard said: Eide i en periode en MC som var registrert med SS-skilter En liten digresjon (igjen): Den britiske bilprodusenten "Swallow Sidecar Company" fant på '40-tallet ut at de kanskje burde endre navn og logo. De kaller seg Jaguar i dag. 1 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Hadde Musk ikke gått rundt og krevd at Tommy Robinson skulle frigis og lignende ting, så hadde man kanskje ikke brydd seg så mye om armbruken hans... Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden nebrewfoz skrev (1 minutt siden): Har du video av noen av disse situasjonene, slik at vi kan gjøre en sammenligning på litt likere vilkår? Eller har du kanskje video av deg selv, der du hilser på samme måte, sånn for å vise at det er helt vanlig det Musk holder på med? Er ikke så ego-orientert at jeg filmer meg selv i tide og utide. Og beklager å skuffe deg, jeg har heller ikke for vane å gjøre slike hilsener, selv om jeg og flere av mine jevnaldrende brukte å spøke med den hilsenen i ungdomsårene. I dagens samfunn hadde sikkert noen flekket opp mobilkameraet, og lagt det ut på nett, uten kontekst så det virkelig kan misforståes. Om du går inn på lenken, så vil du vel se et liten video av Kamala Harris, men ikke nok til å vise hele greia, men det viser jo stort sett ikke media av den Musk-situasjonen heller. Men nei, jeg har ikke lett etter videoer, for jeg synes egentlig kommentaren i den X-posten sier det veldig greit. Vil du ha det til å ligne, enten du selv er Nazi-sympatisør eller Anti EM/Tesla, så vil du nok dra den konklusjonen uansett. Om man ser hele situasjonen, så vil man nok riste på hodet og si det ikke ser bra ut, men at det likevel ikke er det som egentlig skjer! Og, om det ikke er gått opp for deg, jeg har ingen som helst sympati med verken nazister, nynazister eller fascister. nebrewfoz skrev (1 minutt siden): En liten digresjon (igjen): Den britiske bilprodusenten "Swallow Sidecar Company" fant på '40-tallet ut at de kanskje burde endre navn og logo. De kaller seg Jaguar i dag. Skjønner selvsagt veldig godt at de endret logo og navn, det ville vel de fleste firmaer gjort i slikt tilfelle. Man kødder helst ikke med folks evne og vilje til å misforstå og mistolke, så var nok lite annet de kunne gjort enn akkurat det å endre! Forøvrig så endte de jo opp med et flott navn, og inntil den siste endringen, også en flott logo! Elsker det Jaguar-ansiktet som popper ut i 3d-versjon av skiltet/badgen! 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 9 minutes ago, Snowleopard said: Og, om det ikke er gått opp for deg, jeg har ingen som helst sympati med verken nazister, nynazister eller fascister. Neida, det har jeg egentlig ikke trodd heller. (Jeg kunne ha spart meg den insinuasjonen.) Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Det å holde hånda over hodet for å vinke, praie en taxi eller få oppmerksomheten til en kelner er åpenbart ikke en nazi-hilsen. Det handler om hele bevegelsen godt demonstrert av Elon Musk. Og i motsetning til Kamala Harris så har Musk en lang historie med antisemittisme, støtte til ekstremister og lefling med nazisme. Noe å ta hensyn til før man på autopilot bagatelliserer det han han gjorde i går. Endret 15 timer siden av uname -i 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Auto Asmodeus Skrevet 15 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 15 timer siden (endret) Snowleopard skrev (1 time siden): Sånn bare for å spørre, hva skal man tenke om dette, som media ikke har fordømt? "None of the below were attacked in the same way. It's a hand gesture that could have 100 explanations, the mainstream media just choose the one that best fits their narrative." https://x.com/johntu80/status/1881603259133313122 Food for thoughts? Du er skuffende her. I motsetning til deg som tilsynelatende copy paster ukritisk fra ekkokammeret ditt så tar jeg sjekka en av disse bare fordi jeg visste det kom til å motbevise og ødelegge dagen din. Her er video av talen til Harris - på ca 35:50 komme «nazihilsenen» hennes. Du burde trene på å være mer kritisk i tankegangen din. Endret 15 timer siden av Auto Asmodeus 10 Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Hvordan hilste de som grunnla VW? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Test av PS4 gjennomført. Dette var digg! Tar det negative først; knappene på rattet, litt software wonk, nyttelast, pris og forbruk. (Kinesisk?) Edit* Speilet, usikker på hvor lang tid det tar å venne seg på det, om i det hele tatt. Positivt; Stort sett allt annet. 😂 Morro! Ix3 utgår grunnet mildt sagt useriøst firma. Er det avtalt prøvekjøring kl xx så stenger du ikke lokalet og tar lunsj i nabobyen 5 min før avtalt tid. (Skal avtale prøvekjøring hos annet firma litt seinere) Endret 14 timer siden av Duriello 3 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) J-Å skrev (18 minutter siden): Hvordan hilste de som grunnla VW? Hehe, la meg dra frem et 80 år gammelt eksempel hvor alle involverte er døde. Jeg liker Tesla men misliker at de drepte og tvangsflyttet så mange indianere. Dette er current events. Det skjedde igår. Endret 15 timer siden av DrAlban3000 4 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Auto Asmodeus skrev (22 minutter siden): Du er skuffende her. I motsetning til deg som tilsynelatende copy paster ukritisk fra ekkokammeret ditt så tar jeg sjekka en av disse bare fordi jeg visste det kom til å motbevise og ødelegge dagen din. Her er video av talen til Harris - på ca 35:50 komme «nazihilsenen» hennes. Du burde trene på å være mer kritisk i tankegangen din. Innlegget ditt viser at du overhodet ikke forsto verken min post eller innlegget. Så du beviste intet annet nå, enn nettopp det at du ikke klarte å forstå noen av disse! Jeg orker ikke dra poenget på nytt, da det som sagt er lagt inn temmelig tydelig allerede! Jeg bare konstaterer at det tydeligvis var for komplisert for deg! 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Snowleopard skrev (1 time siden): Eide i en periode en MC som var registrert med SS-skilter (Bergen). Burde jeg skamme meg nå, tenker du? Det var bare en eldre, brukt MC som visstnok går ennå i drift. Japansk da, ikke tysk-produsert, om det er formildende omstendighet! 🙃 Jeg har også hatt motorsykkel med SS skilter. Men det var ikke hakekors på tanken av den grunn. Har også bil med SV skilt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Trestein skrev (7 minutter siden): Jeg har også hatt motorsykkel med SS skilter. Men det var ikke hakekors på tanken av den grunn. Har også bil med SV skilt SV-skilt? Ett sted går faktisk grensen. Fun fact. Da SV skiltserien startet jobbet jeg hos Møller-importør. Var en svært merkbar økning hos Møllers registreringsteam på henvendelser fra Bergensforhandlere som spurte om å få annet skiltnummer på bilene fordi kundene deres IKKE skulle ha SV-skilt. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 2 minutes ago, Auto Asmodeus said: Var en svært merkbar økning hos Møllers registreringsteam på henvendelser fra Bergensforhandlere som spurte om å få annet skiltnummer på bilene fordi kundene deres IKKE skulle ha SV-skilt. Ironisk nok hadde mange bergensere kjørt med SU-skilter uten å tippe over av den grunn ... 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden nebrewfoz skrev (10 minutter siden): Auto Asmodeus skrev (13 minutter siden): Var en svært merkbar økning hos Møllers registreringsteam på henvendelser fra Bergensforhandlere som spurte om å få annet skiltnummer på bilene fordi kundene deres IKKE skulle ha SV-skilt. Ironisk nok hadde mange bergensere kjørt med SU-skilter uten å tippe over av den grunn ... Var samme med SS-skiltserien, av forståelige grunner. Men det var en fin liten funfact den om SU (Sosialistisk Ungdom), men den forkortelsen er nok ikke like velkjent, og derved ikke førte til samme "stormen" av sinte bilkjøpere som ikke ville finne seg i slike forkotelser! ZZ ble riktignok veldig populær, men det var nok med tanke på ZZ Top! 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Test av Xpeng G6 gjennomført. Pro; God å kjøre, komfortabel, veldig lik y på det meste. Speedometer og info bak ratt. (var savnet på Y) Negativt; Kinabil, veldig lik Y (på det jeg synes er negativt med den), virket veldig "sjelløs" (Det var ingenting med den som fikk meg til å tenke woah) Var å så på Ioniq 5, takket være entusiastisk selger fikk jeg veldig lyst på denne, ingenting som skrek advarsel. Tikket alle boksene. Blir nok prøvekjøring etterhvert. Så må jeg bare overtale de andre som evt skal kjøre den om hvor godt jeg likte denne. 😂😂 Challenge accepted! 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Snowleopard skrev (2 timer siden): I dagens samfunn hadde sikkert noen flekket opp mobilkameraet, og lagt det ut på nett, uten kontekst så det virkelig kan misforståes. Om du går inn på lenken, så vil du vel se et liten video av Kamala Harris, men ikke nok til å vise hele greia, men det viser jo stort sett ikke media av den Musk-situasjonen heller. Men nei, jeg har ikke lett etter videoer, for jeg synes egentlig kommentaren i den X-posten sier det veldig greit. Vil du ha det til å ligne, enten du selv er Nazi-sympatisør eller Anti EM/Tesla, så vil du nok dra den konklusjonen uansett. Om man ser hele situasjonen, så vil man nok riste på hodet og si det ikke ser bra ut, men at det likevel ikke er det som egentlig skjer! Om en ser på dette som et helt isolert tilfelle kan en kanskje kjøpe forklaringen om at det var ett uhell, et PR stunt, overentusiasme, dårlig koordinasjon på grunn av Aspergers eller hva enn andre unskyldninger Elon Musk fansen har funnet på. Men for en uke siden gikk Musk ut med offentlig støtte til det særdeles brune tyske partiet Alternative für Deutschland, med en beskrivelse om at dette er det eneste partiet som kan redde tyskland. Pushing av sin "MEGA" make europe great again, og generelt sine konstante flørtinger med ytre høyre både i USA og Europa. For så å bare gå på scenen under innsettelsen av Trump å kjøre en ganske så tydelig sieg heil 2 ganger tett etterfulg av hverandre. Ordtaket "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck" passer bra inn her. Forstår dog at det er en hardt å se noen en beundrer ha en slik utvikling som dette, jeg beundret og Musk og det han hadde oppnådd før jeg og men nå har masken falt og en får virkelig se hva denne mannen står for. Endret 13 timer siden av Evil-Duck 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå