Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snowleopard skrev (1 time siden):

Nå var ikke poenget hva som var tema i diskusjonen da @Trestein kommenterte, men at jeg visste til når han sist var der. Han orket tydeligvis ikke bla langt tilbake for å leite etter siste innlegg han skreiv, dette var kun noen få sider bakover!

Men interessant at du må forsvare han, som bør kunne forsvare seg selv godt nok!

3 september. Hvilken dato er det i dag?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Syar-2003 skrev (2 timer siden):

Kanskje jeg skal gjøre som @Snowleopard å klippe ut bilder i Tesla kafeen.
Tror alle må se seg litt i speilet før man går så hardt ut mot en enkeltperson.  Og som sagt "it goes both ways" , om det er i større eller mindre grad er ikke poenget. 
Men enkelte liker også å kaste mere bensin på glørne på noe som allerede ulmer og må alltid ha siste ordet.   

Ja jeg er ikke feilfri jeg heller, og jeg gikk ikke etter en person som du kan se i teksten min. Det er en liten gjeng som jeg opplever slikt og velger såklart ikke å navngi noen som helst.

Problemet er at denne gjengen ikke tilfører Tesla tråden og andre tråder med noe nyttig, noe jeg iallefall prøver å gjøre i feks Tesla tråden. Det kan være tester, oppdateringer, egne opplevelser m.m.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Fantomtegningen skrev (3 timer siden):

https://maxusmotors-presse.de/maxus-eterron-9-der-beginn-einer-neuen-aera-erster-vollelektrischer-pickup-mit-allradantrieb-im-mid

Spent på pris og nyttelast/hengevekt på denne, stilig både utvendig og innvendig. :) 
Kanskje dette kan lokke noen hillbillies innlands også? :D 

Er ikke Maxus helt nederst på kvalitet av Kina-bilene? Eller har det bedret seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Fantomtegningen said:

https://maxusmotors-presse.de/maxus-eterron-9-der-beginn-einer-neuen-aera-erster-vollelektrischer-pickup-mit-allradantrieb-im-mid

Spent på pris og nyttelast/hengevekt på denne, stilig både utvendig og innvendig. :) 

eAmarok? Jaja, de skal i hvertfall ha skryt for at de lager elbiler av alt de har chassis til.

Lenke til kommentar
16 hours ago, Hanhijnn said:

Er ikke Maxus helt nederst på kvalitet av Kina-bilene? Eller har det bedret seg?

Jo, de er gjerne på nedre del av rangstigen når det kommer til Kina bilene, mye plastikk og slikt.

Men jeg ser for meg det er en pickup vil bli brukt som arbeidsbil, da er det ikke fullt så nøye hvor mye plastikk det er. Så lenge den har god nyttelast og tilhengervekt (og lav pris selvsagt), kan det være relevant for dem som vil ha en sterk arbeidsbil både privat og virksomhet.

Gikk ikke så voldsomt ned i detaljene på den, men synes den så tøff ut. 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (2 minutter siden):

Er jo ikke noe nytt, nytt som elektrisk ja men man har jo huyndai santa cruz som fosil

Er klar over at det finnes Personbil-pickups. De var ganske populære i Norge på 70 og 80-tallet.

Det som var var spesielt her, var at den i lukket tilstand er en SUV, og lite som avslører at den kan forandres til åpen pickup! Og da ikke ved å sette på en "hytte" som man kan med en vanlig pickup. Denne er laget for å skli mer anonymt inn som SUV når den er lukket!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Syar-2003 skrev (11 timer siden):

Tenker litt på hva nyttelast vil være på den pickup/SUVen i Eu/Norge.

Det sies 300 kg i videoen, men jeg får håpe det er når de allerede har trukket vekk for passasjerer. Uansett ikke allverden til nyttelast, men det kan vel fort bli endret på om/hvis de kommer til Norge/Europa!

Lenke til kommentar
Fantomtegningen skrev (På 24.9.2024 den 12:12 PM):

Jeg lurer mest på hvorfor de er så ekstremt stolte over det teite merkenavnet sitt at de mener det er lurt å skrive det med ENORME bokstaver over hele fronten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...