GregerGundersen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Hei! Prøvde nylig bluestacks, og installerte snapchat på den. Helt siden jeg gjorde det har det ikke gått ann å logge inn på snapchat på mobilen(Får feilmelding hver gang jeg trykker logg inn). Har prøvd reinstallere snapchat, skru mobilen av og på, skru av bluestacks, logge inn på både wifi og 4g. Trenger råd fra noen med mer peil enn meg på hvordan jeg kan fikse dette problemet! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Det du kan prøve nå er å opprette en ny snapchat konto, om det går og du får logget inn vet du altså at det er selve kontoen det er noe galt med, da kan det være snapchat har blokkert deg, om du har satt opp noe automatisk-refresh via bluestacks, eller at de ikke godkjenner bluestacks som klient. Lenke til kommentar
GregerGundersen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Opprettet også ny konto, glemte å nevne det. Jeg kom inn på den, men ble logget ut etter første gang jeg brukte den nye kontoen, og nå er jeg utestengt fra den og. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Opprettet også ny konto, glemte å nevne det. Jeg kom inn på den, men ble logget ut etter første gang jeg brukte den nye kontoen, og nå er jeg utestengt fra den og. Men da opprettet du kontoen i bluestacks? Ikke via din vanlige mobil? Isåfall blokkerer nok Snapchat bluestacks for å hindre bruk av bots. Lenke til kommentar
GregerGundersen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Opprettet kontoen på mobilen, ble logget rett inn. Åpnet snapchat 1 time senere og den var logget ut, og kom ikke inn igjen etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå