Torhild Jansen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Så kom nordavinden. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Vakker veggpryd. Skarphet, lys , farger og bakgrunn ble meget bra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Vakker veggpryd. Skarphet, lys , farger og bakgrunn ble meget bra. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Det var tuliputanene sine det tenker jeg. Grunnet den skrå bevegelsen av trekløveret fra venstre mot høyre i vår leseretning ble dette perfekt med utgang fra nedre ramme. Lys. skarphet, farger og detaljer sitter som et skudd. Jeg mistenker fotografen for å ha inntatt en ålende stilling i god kontakt med Moder Jord under denne eksponeringen mot en lettskyet blå himmel. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Det var tuliputanene sine det tenker jeg. Grunnet den skrå bevegelsen av trekløveret fra venstre mot høyre i vår leseretning ble dette perfekt med utgang fra nedre ramme. Lys. skarphet, farger og detaljer sitter som et skudd. Jeg mistenker fotografen for å ha inntatt en ålende stilling i god kontakt med Moder Jord under denne eksponeringen mot en lettskyet blå himmel. Roar Oi - her var det mange fine ord - kan bli litt høy på pæra, men tror du er ærlig i dine kommentarer, tusen takk Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Det beste tulipanportrettet jeg har sett på lenge. Perfekt lys, vakker bakgrunn med lyse skyer og blå himmel. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2016 Det beste tulipanportrettet jeg har sett på lenge. Perfekt lys, vakker bakgrunn med lyse skyer og blå himmel. Mvh Ragnar Tusen takk Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Har du fått kamera med vribar skjerm, Torhild? For denne vinkelen var utrolig flott, og fremmer de vakre blomstene bedre enn på de fleste bilder. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Har du fått kamera med vribar skjerm, Torhild? For denne vinkelen var utrolig flott, og fremmer de vakre blomstene bedre enn på de fleste bilder. Takker - ja, Canon EOS 600D har vribar skjerm, billig og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg