RAPTORR Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) hvem er best av de to her som man får best ytelse av på raid 0 Western Digital Raptor 36,7 GB vs Western Digital Raptor 73,4 GB ? er det noen som vet det ? Endret 23. november 2003 av RAPTORR Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Du kan lese en test på storagereview her, så ser du at 73,4GB utgaven er best, stillest, i det hele tatt, jeg vil ha en sånn! Edit: Deng, jeg så ikke RAID0-delen av posten din... Men skulle tro at når den yter såpass mye bedre vil den gjøre det i RAID0 og? Endret 23. november 2003 av bergangster Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Du kan lese en test på storagereview her, så ser du at 73,4GB utgaven er best, stillest, i det hele tatt, jeg vil ha en sånn! Edit: Deng, jeg så ikke RAID0-delen av posten din... Men skulle tro at når den yter såpass mye bedre vil den gjøre det i RAID0 og? Tja.. Var jo bare en ES så jeg ville ikke lagt så veldig mye vekt på den enda ,men jeg venter på og se andre tester av den jeg.. Men jeg kan inrømme at det så veldig lovende ut. Selv koser jeg med normale 7200rpm disker i raid0.. Jeg har iallefall ikke behov for noe bedre ,men kan si at det frister litt og kjøpe en disk som kan gjøre maskinen min så mye kjappere (filservern) når den jobber og står i for fullt. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Men et ferdig produkt pleier da å bli bedre enn ES? Stod det ikke i artikkelen at de ulempene (ojojoj, se her) disken hadde ville forsvinne med nyere eksemplar? F. eks. med Fluid ett eller annet motor? Er noen dager siden jeg leste artikkelen, men mener å huske det. Vi er ihvertfall enig i at det ser svært så lovende ut! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Men et ferdig produkt pleier da å bli bedre enn ES? Stod det ikke i artikkelen at de ulempene (ojojoj, se her) disken hadde ville forsvinne med nyere eksemplar? F. eks. med Fluid ett eller annet motor? Er noen dager siden jeg leste artikkelen, men mener å huske det. Vi er ihvertfall enig i at det ser svært så lovende ut! Har faktisk fått mange personer til og si fordeler og bakdeler etter og ha terpet i mange ordbøker og gyldendals 1xxx binds leksikon.. Så man kan si hva man vil. Iallefall ifølge en ordbok vi fant.. Er uansett ikke noe farlig. Men om ES er bedre vet jeg ikke helt.. Kan jo bli det ,men kan jo være at WD har sendt inn en meget god versjon til SR.. FInnes store forskjeller i hastighet på hardisker.. Selv av samme merke og modell. Så jeg kjøper aldri etter bare 1test. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) hva er es og sr ? Endret 23. november 2003 av RAPTORR Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 SR : http://www.storagereview.com ES : Det ser du på siste siden i artikkelen som det er linket til over. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 så den nye er mye raskere? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I mine øyne virker den bedre nok til at det forsvarer en litt høyere (men bare litt) pris enn 36,7GB-versjonen. Men som CFD sa, er det gjerne greit å vente til vi har sett litt flere tester, de kommer vel om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I mine øyne virker den bedre nok til at det forsvarer en litt høyere (men bare litt) pris enn 36,7GB-versjonen. Men som CFD sa, er det gjerne greit å vente til vi har sett litt flere tester, de kommer vel om ikke alt for lenge. Litt? Raptor 36.7GB koster ca 1000kr, ca pris raptor 74GB 2500kr. Ville nå ikke kalle det litt, hehe Det var den billigst prisen eg har sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå