fleur Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Hører en del på musikk på jobb, men i og med at jeg også må ta telefonen har jeg endt opp med å bruke et standard headsett med mikrofon på med elendig lyd. Får vondt i ørene av å ha det på for lenge også. Har et annet headsett med bra lyd, men uten mikrofon, og det er pes å skifte når telefonen ringer. Finnes det et bra headsett til telefon som også har mikrofon, er behagelige på, og ikke koster skjorta tro? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Hører en del på musikk på jobb, men i og med at jeg også må ta telefonen har jeg endt opp med å bruke et standard headsett med mikrofon på med elendig lyd. Får vondt i ørene av å ha det på for lenge også. Har et annet headsett med bra lyd, men uten mikrofon, og det er pes å skifte når telefonen ringer. Finnes det et bra headsett til telefon som også har mikrofon, er behagelige på, og ikke koster skjorta tro? Bose QC25 er en meget god hodetelefon til den bruken. Den har mic på ledningen, som er veldig bra, som jeg har snakket mye i telefonen med. Lydkvaliteten er ok, og bedre enn det meste dilldall til under tusen lappen. I tillegg får du da markedets beste støykansellering, som er meget kjekt å ha. Dersom det er ren lydkvalitet du vil ha for penga, er det nok separat mic og hodetelefon som gjelder. Endret 23. mai 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
fleur Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Tenkte litt på disse og: https://www.komplett.no/product/307562/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/koss-sb45-headset Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
fleur Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Hører en del på musikk på jobb, men i og med at jeg også må ta telefonen har jeg endt opp med å bruke et standard headsett med mikrofon på med elendig lyd. Får vondt i ørene av å ha det på for lenge også. Har et annet headsett med bra lyd, men uten mikrofon, og det er pes å skifte når telefonen ringer. Finnes det et bra headsett til telefon som også har mikrofon, er behagelige på, og ikke koster skjorta tro? Bose QC25 er en meget god hodetelefon til den bruken. Den har mic på ledningen, som er veldig bra, som jeg har snakket mye i telefonen med. Lydkvaliteten er ok, og bedre enn det meste dilldall til under tusen lappen. I tillegg får du da markedets beste støykansellering, som er meget kjekt å ha. Dersom det er ren lydkvalitet du vil ha for penga, er det nok separat mic og hodetelefon som gjelder. Den er nok bra, men betaler ikke 3500.- for et headsett som jeg kun skal bruke på jobb for å høre på musikk og ringe med. Tenkte mer 500.- liksom. Hvordan er det å bruke et vanlig gaming headsett til dette tro? De har jo innebygd mikrofon og mange har 3.5 mm plugg så jeg kan koble til telefonen. Vil det fungerer dårligere på vanlig telefon vs internettelefoni? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) https://www.komplett.no/product/828411/mobil/telefon-hodesett/traadbundet/jabra-evolve-40-ms-stereo Jabra er tingen. Fint til musikk og supert til telefon. Du får samtidig støtte for Lync/Skype-samtale og statusendring ved bruk av telefon. Edit: Beklager. Jeg linket til noe jeg ikke har erfaring med.. Dette støtter telefon og Skype samtidig, også koster det tydeligvis 3 gangen av budsjettet. https://www.komplett.no/product/828414/mobil/telefon-hodesett/traadloese/jabra-evolve-65-ms-stereo Endret 24. mai 2016 av Sovehest Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Ja du har rett i at den er svindyr xD Hvis du ikke er kresen på lydkvalitet(noe jeg tviler på at du er siden du skal bruke 500kr), så er det jo greit. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Nå er ikke Bose kjent for kjempegod lyd. Jeg har ikke QC25, men QC15. Jeg ville ikke vært uten på lengre flyturer, men til det meste annet er de heller middelmådige. Jeg hadde Evolve 80 i en tidligere jobb. Bedre på musikk og telefonsamtaler enn QC15. Lyddemping i kontorlandskap er mer enn godt nok med Evolva 80. Gaming headset vil fungere helt fint. Du får ikke skypefunksjonen - jeg aner ikke hvorfor jeg drar inn det hele tiden.. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg endte da opp på et HyperX Cloud 2 headsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå