Gå til innhold

Spille overwatch i natt eller i morgen ?

Overwatch Gaming  

16 stemmer

1. 1. Spille overwatch 01:00 i natt eller legge seg tidlig og spille i morgen tidlig ?

• Spille i natt
    • Spille i morgen tidlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har trua på blizzard når det kommer til servere siden jeg merket absolutt ingenting feil i open beta og da var det MANGE som spilte :p Jeg heller litt mot og ta det i morgen tidlig siden jeg sto opp så tidlig i dag, Mulig jeg legger meg i 8-9 tia og står opp grytidlig :p

Lenke til kommentar

Du mangler et avstemningsvalg, - aldri   :ninja: Overwatch wiper muligens like hardt som heroes of the storm.

Når det gjelder release vil det nok gå plettfritt, var 9,5 mill som spilte beta. Tipper minst mer en halvparten av disse ikke kommer til å kjøpe spillet, meg inkludert - tror ikke dere bør ha noen bekymringer for ustabile servere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

:ninja: Overwatch wiper muligens like hardt som heroes of the storm.

HotS kom ca. 100 år for sent, det problemet vil ikke Overwatch ha.

Lenke til kommentar

:ninja: Overwatch wiper muligens like hardt som heroes of the storm.

HotS kom ca. 100 år for sent, det problemet vil ikke Overwatch ha.

Tja vi får se da^^

http://i.ytimg.com/vi/8qvFxGoQ3ME/hqdefault.jpg

Trur det er liten sjangs for at overwatch wiper. I mange TF 2 forums og chatter så er det veldig mange av dem som nå foretrekker overwatch over TF 2 og noen av dem er spillere som har spilt TF2 aktivt siden det kom ut i 2007,  Heroes of the storm er da vell ikke dødt ? 

Lenke til kommentar

Du mangler et avstemningsvalg, - aldri   :ninja: Overwatch wiper muligens like hardt som heroes of the storm.

Når det gjelder release vil det nok gå plettfritt, var 9,5 mill som spilte beta. Tipper minst mer en halvparten av disse ikke kommer til å kjøpe spillet, meg inkludert - tror ikke dere bør ha noen bekymringer for ustabile servere..

300 000+ seere på twitch ved release, lukter flopp lang vei dette ja :p

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar

300 000+ seere på twitch ved release, lukter flopp lang vei dette ja :p

haha såklart det er jo forventet,  er jo trossalt release, er derimot bare 3000 som ser på heroes of the storm(4700 average ifølge twitstats(, det er allerede nede i 260 tusen viewers bare... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...