TKongen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Om det er faktisk mulig eller ikke vet jeg ikke, og som du sier så kan jo avtalen være all you can eat. Jeg mener heller ikke at de kommer til å gjøre det. Jeg bare forklarte hva Kongeskipet mente. Ville ikke hatt Ice om jeg trodde de kom til å gjøre ting som det. Tror nok at det er litt lite kunder og mye jobb å gjøre noe slikt uansett. Tror ikke det ville vært økonomisk engang å gå gjennom mye jobb for så lite. Lenke til kommentar
Eirik SVG Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Fikk en Ice 4g ruter i dag og testa (speedtest.net)med både ICE, Telia og Telenor SIM fra samme lokasjon i leiligheten sentralt i Stavanger by ICE : 10,76/1,28 Mbps Telia: 46,76/7,24 Mbps Telenor: 21,62/18,85 Mbps Tror jeg ser ett system her, regner med at mitt ICE kort også er feilkonfigurert. Det er ihvertfall det de kommer til å si når jeg sender inn skjermdumpene i morgen, og de skrur av begrensningen :-D. Lukter litt svindel dette 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Er dette resultat av én eller flere tester? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Fikk en Ice 4g ruter i dag og testa (speedtest.net)med både ICE, Telia og Telenor SIM fra samme lokasjon i leiligheten sentralt i Stavanger by ICE : 10,76/1,28 Mbps Telia: 46,76/7,24 Mbps Telenor: 21,62/18,85 Mbps Tror jeg ser ett system her, regner med at mitt ICE kort også er feilkonfigurert. Det er ihvertfall det de kommer til å si når jeg sender inn skjermdumpene i morgen, og de skrur av begrensningen :-D. Lukter litt svindel dette ICE 4G routere kjører ikke på Telia nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg