Gå til innhold

RPG Hekta, hjelp med konsoll valg..

tottoen

Anbefalte innlegg

På pc har du også mange flere mmorpg (som anarchy online).

Grunnen til at jeg nevner deter at den typen spill er på en sønnen til rpg.

Det er en av de store grenene innen rpg vis du forstår.

Gleder meg veldig til World of warcraft.

det ser drit bra ut!

Ellers ville jeg gått for pc, de beste rollespillene finner du der, diablo2, morrowind, knight of the old republic osv.

Hadde det stått mellom xbox og ps2 (som det forsåvidt gjør) ville jeg gått for xbox.

Det er tidligere nevnt flere gode titler som både kommer og er ute på markedet.

Jeg kunne også nevnt noen andre grunner for å velge xbox men er redd for det kan ende opp med en konsoll krig.

Endret av t2xg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å anbefale X-box eller PC til en som liker japanske rollespill er litt som å anbefale Europe og Poison til en som leter etter metal i stil med Arcturus og Satyricon. Skjerpings dere.

Ps2 er klart best på japanske rollespill, men GC'en kommer til å bli ganske bra den også. Baten Kaitos og Tales of Symphonia fra Namco ser begge helt fantstiske ut. Final Fantasy:Crystal Chronicles er nok mer action basert enn story basert, men skal være noe av det feteste multiplayer rollespill noensinne. Giftia og Homeland ser helt sære og supre ut. Dessuten så jobbes det jo med Skies of Arcadia 2(Eneren er å få på GC og DC hvis du ikke har spillt den). Til slutt så kan man jo spille masse 2D rollespill gjennom GBA-playeren.

X-boxen er for det meste bare god på PC spill, og er derfor også god på vestlige rollespill. Ikke at det er noe gale i det, men det er en helt annen sjanger. Morrowind er et av mine yndlingspill denne generasjonen(Selvom det mangler en del av det som Daggerfall hadde).

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...