Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Here comes å Banana Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ? Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ? Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå. Mvh Ragnar Når det gjelder lukker og blender så styres det av kamera. Jeg bare setter ISO, fotograferer i RAW innstilt på P = program. Funker som regel for meg som lager bildene i etterarbeidet. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Ser på komposisjonen som er bra men tenkte det kunne vært fint i svart/hvitt så blir det et mer grafisk uttrykk.. men det er min smak Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Ser på komposisjonen som er bra men tenkte det kunne vært fint i svart/hvitt så blir det et mer grafisk uttrykk.. men det er min smak Nå har du fått svarthviten din, men ikke helt sikker på lyset for apetrynet var litt vanskelig. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Artig bilde! Ble fine begge varianter, men jeg lander på fargevarianten tror jeg. Ikke verst at du fikk med bananen i lufta! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fint fanget, den lille bevegelsesuskarpheten på bananen gjorde det lille ekstra. Begge versjoner er fine, men detaljene på apen ble bedre i s/hv. Jeg lar oftest iso være i auto (ikke nattbilder) og stiller blender og lukker manuelt, og raw selvfølgelig. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Ett fint og artig motiv Stilig med den svevende bananen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Flott fanget situasjon hvor apen har skjønt hvordan han skal få gratis bananer . Likte best v1 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg