Gå til innhold

Here comes å Banana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ?

Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ?

Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå.

Mvh Ragnar

Når det gjelder lukker og blender så styres det av kamera. Jeg bare setter ISO, fotograferer i RAW innstilt på P = program.

Funker som regel for meg som lager bildene i etterarbeidet.

Roar

Lenke til kommentar

Fint fanget, den lille bevegelsesuskarpheten på bananen gjorde det lille ekstra. Begge versjoner er fine, men detaljene på apen ble bedre i s/hv.

Jeg lar oftest iso være i auto (ikke nattbilder) og stiller blender og lukker manuelt, og raw selvfølgelig.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott fanget situasjon hvor apen har skjønt hvordan han skal få gratis bananer .

Likte best v1 .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...