Gå til innhold

Vår i fjordnorge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første tanke var...vinter forår..:-) ser koldt ud ude bag ved..også det grønne foran..hilsen Suss

Det er sånn våren/foråret er her på Sunnmøre. En dag kan det være 20 grader og sommervarmt, den neste dag snur vinden fra nord og vi har plutselig bare 5 grader.  Det er ikke mange ukene siden det faktisk snødde her. :confused:  Så snøen du ser i fjellene er nok ganske fersk :)

Lenke til kommentar

Velkomponert vil jeg si. Det er alltid et vurderingsspørsmål hvor dominerende en trestamme/event. annet element skal ha i forhold til resten i et landskapsbilde. Her har du latt den være kraftig, noe som henleder oppmerksomheten like mye på den som det vakre landskapet bakover. Bjørkestammer er imidlertid vakre, så den og lauvet fortjener oppmerksomheten i dette tilfellet.

Mvh Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fint du plasserte bjerkestammen så langt til venstre for nå ble faktisk blikkfanget laangt innover i fjorden.

God skarphet på bjerka, men uten at det ble så aller værst på fjord og fjell heller.

Roar

Prøvde å la bjørka og det fine lysegrønne løvet få spille hovedrollen, og samtidig la seeren få se hvilket fantastisk landskap den står og skuer utover.  :)

Takk skal du ha for fin kommentar! :w00t:

Lenke til kommentar

Velkomponert vil jeg si. Det er alltid et vurderingsspørsmål hvor dominerende en trestamme/event. annet element skal ha i forhold til resten i et landskapsbilde. Her har du latt den være kraftig, noe som henleder oppmerksomheten like mye på den som det vakre landskapet bakover. Bjørkestammer er imidlertid vakre, så den og lauvet fortjener oppmerksomheten i dette tilfellet.

Mvh Ragnar

Ja, det kan ofte være litt vrient å finne ut hvor mye en skal ta med av sånne stammer i et bilde.  Her lot jeg den spille hovedrollen...jeg er jo veldig glad i bjørkelegger...og det nydelige lysegrønne løvet som bare finnes om våren måtte også få være med, samtidig som den nydelige Hjørundfjorden strekker seg vakkert innover i bildet.  Jo, ble fornøyd her! :D

Tusen takk for fin kommentar Ragnar! :)

Lenke til kommentar

Bjørk i finvér, veldig bra at du fikk så godt frem detaljene på trestammen. Fin dybde innover i bildet. Bra!

Mvh Oddmund

Takk skal du ha Oddmund! Det er på veg opp Leirvågfjellet dette. Finvær...tja det regnet ihvert fall ikke, men fy for en kald vind på toppen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert landskapsbilde med en fin innramming av bjørken og trærne .

Flotte og majestetiske fjell i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott komponert landskapsbilde med en fin innramming av bjørken og trærne .

Flotte og majestetiske fjell i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Takk skal du ha Alec! Jeg tenkte kanskje noen ville synes det var litt mye stamme i bildet, men heldigvis var valget mitt av utsnitt riktig.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...