AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Fikk vite at jeg har prøvd å slått exen min mens jeg var veldig beruset. Hun gikk fra meg. Hun elsker meg og vil fortsatt ha meg, men piner seg igjennom det. Hun brenner seg selv. Hun sier vi aldri kommer til å komme sammen igjen. Jeg har tryglet, forklart mine tanker og utdypt det jeg føler for henne. Jeg har et problem med alkohol og aggresjon. Noen ganger vil hun kutte ut kontakten, andre ganger får jeg melding om at hun ikke klarer seg uten meg. Aggresjonen over at jeg ødela bruddet og venninnene gjør at jeg føler hun er i en berg og dalbane av følelser. Jeg respekterer valget hennes og har en no contact periode. Jeg gjør mitt beste for å få ordnet opp i mine problemer. Finnes det noe håp for meg? Tips til hvordan jeg skal gå fram for å vise at jeg er en bedre person? Hun ser ikke på meg som han hun forelsket seg i.. Anonymous poster hash: dfbe9...379 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 hvis du ikke klarer å legge det å "drikke mer enn 3 øl" på hylla for henne så er hun ikke viktig nok for deg Anonymous poster hash: 2d3f4...b51 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå