dikto Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei, vi er 21 jenter som skal ha en russebuss sammen og vi sliter litt med ideer til dugnadsarbeid. Lurte derfor om det er noen som har tips til dugnadsarbeid vi kan gjøre. tenker da ikke på salgs dugnad (toalettpapir, kjeks osv...) også om noen har erfaring om hvordan man kontakter folk for å få dugnader. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hei, vi er 21 jenter som skal ha en russebuss sammen og vi sliter litt med ideer til dugnadsarbeid. Lurte derfor om det er noen som har tips til dugnadsarbeid vi kan gjøre. tenker da ikke på salgs dugnad (toalettpapir, kjeks osv...) også om noen har erfaring om hvordan man kontakter folk for å få dugnader. De fleste jeg kjenner som var russ de solgte div ting for og tjene penger men det krever jo også at dere har penger til og kjøpe inn de tingene dere selger. Det eneste jeg kommer på er og spørre for eks Boretslag,Bedrifter,klubber, osv om de har jobber de vil ha gjort, for eks rydding/flytting/søpleplukking osv. Det er også mulighet til og kontakte arrangementer og festivaler og tilby dere og hjelpe til der, jeg vet at for eks Gatebil har en god del unge folk som går rundt og rydder, samme gjelder musikk festivaler osv. Gå inn på arangørene sine hjemmesider og send en mail og si at dere er X antall som samler inn penger til russebuss osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå